Cortez Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Finns det nåt program som kan leta reda på absolut alla ljudfiler, och videoklipp/filmer som finns på en hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Start ---> Sök ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Start ---> Sök ? Amen jo, hörru. Det är så jag har massvis med musik/och filmfiler överallt på hårddisken. Inte samlat i olika mappar direkt. Och istället för att sitta i en timma för att hitta alla filer, så borde det finnas ett program för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Amen jo, hörru. Det är så jag har massvis med musik/och filmfiler överallt på hårddisken. Inte samlat i olika mappar direkt. Och istället för att sitta i en timma för att hitta alla filer, så borde det finnas ett program för sånt. Gå in och leta i alla mappar själv.. Och då menar jag alla Eller så funkar ju alltid "Start ---> Sök" ... Har du testat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Gå in och leta i alla mappar själv.. Och då menar jag alla Eller så funkar ju alltid "Start ---> Sök" ... Har du testat det? Ett par tusen ggr... Ännu bättre om man kan namnen på vissa filer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Sökfunktionen fungerar ju utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 1. Öppna Sök. 2. Välj "Musik, bilder eller video". 3. Kryssa i alla tre rutor. 4. Tryck på "sök". 5. KLART. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Var har du varit skribb?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Var har du varit skribb?! Bannad.. Men han blev unbannad för några månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är bara & öppna sök, sen klickar du i Musik & söker på .mp3 & vipps så kommer all musik du har på datan, om det är nån annan filtyp så skriver du tex. .mpeg .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tar mig friheten att vara åt skribb, han var på semester unde jullovet, vart vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Bannad.. Men han blev unbannad för några månader sen Ö han vart unbannad för ett tag sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 JA jag har varit på semester under jullovet. I det Australasiatiska området. Nog om detta, tråden handlade faktiskt inte om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts