pKz Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Sorry om jag drar upp gammal tråd. Handling: Jorden bllir hotad av utomjordingar (som kan engelska?). Man spelar som en ISA (tror jag dom hette), en sorts militärstyrka. Vapnen är ruggigt sköna, men svår och styra. (Har till PS2.) Du träffar folk, som verkar känna dig hur bra som helst, och monstrer skriker bara "KILL 'EM!!", som om ljudefekterna är runt 50kb stora. När man väl kommer in i spelet, så kan man spela hur mycket som helst. Har lirat sen 17.00 nu. Grafiken är ruggigt verklig, men kan lagga till ibland, om man råkar spränga en granat samtidigt som 15 gubbar & 2 pansarvagnar kommer in. (På gamla PS2.) Gubbarna rör sig jävligt taktiska, och gömmer sig när dom blir besvarade av elden. Själv stormar jag bara med hagelgeväret. Jag ger därför den 8/10 Dom där 2 minus:en är för ljuden, och för styrningen & lagget. ETT SPEL MAN ÄLSKAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts