Mr.Magic Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Kul eller inte? Jag har nämligen ingen X-box så jag tänker på att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag tycker det är bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Samma här tycker det är ett snyggt och bra spel, även om det finns många mindre bra saker i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag vet. Inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ja vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jodå, spelet är jättebra. Fantastisk grafik och coola fiender och skitbra design. Ett klart köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Har aldrig testat det... vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Har aldrig testat det... vad går det ut på? Ja..du hör ju på namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ja..du hör ju på namnet. Jomen alltså, har det ingen story? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jomen alltså, har det ingen story? Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Så man ska alltså kill a zone. Eller är jag helt ute och cyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Har aldrig testat det... vad går det ut på? Killzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Finns de inte på data? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Finns de inte på data? DATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! inte DATA!!!!!!½!!!!!!!!!!!½!½!½!½!½ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 DATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! inte DATA!!!!!!½!!!!!!!!!!!½!½!½!½!½ Eee spelar de nån roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nej det är PS2 exklusivt, och ja det är ett himla bra spel med en story som tagen ur en bra film..det är inget Halo...men den ligger inte långt efter. Gillar man FPS med mycket action då ska man köpa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Eee spelar de nån roll Där är inte mycket bättre att använa "!" och "½" flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Eee spelar de nån roll Du skämtar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Du skämtar va? Precis! här är en kille som fattar data är liksom inte DATOR utan data är nåt man..... men kan inte nån som är bra på att förklara saker säga jag kan inte förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 I en dator lagrar man data, man kan också lagra data på papper, m.m. Data = information "typ" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts