Esperanto Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ganska ofta när jag åker runt i spelet så hinner inte spelet att laddas upp typ att plötligt så blir detaljerna helt cepade. Allting är nästan oladdat. vad kan man göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det måste vara något fel på diytt PS2 eller / och minneskort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Ganska ofta när jag åker runt i spelet så hinner inte spelet att laddas upp typ att plötligt så blir detaljerna helt cepade. Allting är nästan oladdat. vad kan man göra åt det? Men åker du jävlig fort förbi t.ex. ett hus så hinner den inte laddas upp de kommer efter nåra sekunder,för mig iallfall. Redigerad 8 januari, 2005 av krilleo6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Ganska ofta när jag åker runt i spelet så hinner inte spelet att laddas upp typ att plötligt så blir detaljerna helt cepade. Allting är nästan oladdat. vad kan man göra åt det? Det kan bli så ibland iaf för mig jag har sprillans nytt ps2. Redigerad 8 januari, 2005 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men så blir de väl för alla... Iaf för mig, har hört de av andra me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Brukar också kunna hända för mig ibland när man är ute på landet och åker fort som faen in i stan då försviner allt, efter typ en 5 sek så kommer allt tillbaka. Jag tror det beror på att San Andreas egentligen är för kraftigt till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Det är nog därför framraten är så usel Redigerad 9 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Brukar också kunna hända för mig ibland när man är ute på landet och åker fort som faen in i stan då försviner allt, efter typ en 5 sek så kommer allt tillbaka. Så är det för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Så är det för mig med Så är det nog för alla. det är nog där pc versionen kommer dra det längsta stråt. har man en monsterdator kommer det nog vara en fröjd för ögat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo, även för Xbox användare kommer det vara en fröjd för ögat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg har en monsterdator. kommer det bli en fröjd för ögat då??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg har en monsterdator. kommer det bli en fröjd för ögat då??????? Tror jag säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAaaaa schysssssssst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Iallafall bättre än till ps2. vad har du för dator då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 ProGamer GX fakta: Processor Intel® Pentium® 4 Processor 560 med HT Technology 3.6GHz 1MB Cache Moderkort MSI 915P Internminne 2GB Dual Channel DDR 400MHz - 2 x 1024MB Grafikkort NVIDIA® GeForce™ 6800 Ultra 256MB DDR3 TV-out, DVI Hårddisk 500GB - 2 x 250GB Western Digital Caviar Serial ATA 8MB cache 7200RPM Optisk Enhet DVD±RW 16x Dual Layer Ljudkort Creative Sound Blaster® Audigy® LS 7.1 PCI Nätverk Integrerat Gigabit LAN Chassi ProGamer GX. chassi med 550W silent PSU dual fan, gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Låter ju skitbra! påminer lite om min. jag har också 500gb. två hårdiskar alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Weyyy. samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Låter ju skitbra! påminer lite om min. jag har också 500gb. två hårdiskar alltså! Okej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hmmm visst var graffekortet bra men det är ju inte det bästa jag har sett.. mitt heter Abit Radeon RX800XT 256Mb DDR3 TV-out DVI VIVO RETAIL AGP.. vilket är det bästa graffe kortet ute på marknaden änså länge. sen har lite annat smått och gott i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts