berit Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 När jag väljer new game och så laddar det, men sen funkar det inte och kommer upp en ruta där det typ error eller nåt. Vad är felet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) OMG, så jävla detaljerad och bra beskrivning! Exakt VAD står det mer än error? Redigerad 8 januari, 2005 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 OMG, så jävla detaljerad och bra beskrivning! Exakt VAD står det mer än error? Det kommer upp en ruta där det står ungefär terminal error, asså det strå inte mycket. Det står typ också: programmet avslutas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men fortfarande.. Vill du inte ge oss info så att vi kan hjälpa dig? Typ, ta en bild på felet. Posta din dxdiag rapport. Uppdatera drivrutiner (till allt)......... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men fortfarande.. Vill du inte ge oss info så att vi kan hjälpa dig? Typ, ta en bild på felet. Posta din dxdiag rapport. Uppdatera drivrutiner (till allt)......... Men min dator cp:ar när jag försöker "attatcha" bilder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men min dator cp:ar när jag försöker "attatcha" bilder Har du spelat det innan på dind ator, eller är det ny installerat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad har du för dator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Kolla systemkraven Redigerad 8 januari, 2005 av Addepladde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Har du spelat det innan på dind ator, eller är det ny installerat? Installierade det idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Kolla systemkraven Det borde funka, kör VC på hög upplösning utan problem, max payne 2 med det borde funka har tom testat att köra på lägsta upplösning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det borde funka, kör VC på hög upplösning utan problem, max payne 2 med det borde funka har tom testat att köra på lägsta upplösning Har du OpenGL? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Har du OpenGL? Vet inte, kanske Måste man det?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Köp spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Köp spelet Men grejen är att jag fick ens share-mapp DC när jag ominstallierade min dator och han hade cue-fil och all sån shit så det känns lite onödigt att köpa ett spel jag prakiskt sätt har på min dator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men grejen är att jag fick ens share-mapp DC när jag ominstallierade min dator och han hade cue-fil och all sån shit så det känns lite onödigt att köpa ett spel jag prakiskt sätt har på min dator 1. Quake IIImotorn kräver att du har OpenGL för att kunna köras, så ja du behöver det eftersom CoD använder sig utav just Q3motorn. 2. Köp spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Men grejen är att jag fick ens share-mapp DC när jag ominstallierade min dator och han hade cue-fil och all sån shit så det känns lite onödigt att köpa ett spel jag prakiskt sätt har på min dator Psssst call of duty är ett riktigt klass spel, så det e verkligen värt att köpa edit: när man installerar om en dator brukar man behöva formatera om datorn och då försvinner allt som ligger på hårdisken Redigerad 9 januari, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Grattis! *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts