Crille Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 har kommit till när man ska dela ut 7 pizzor.. då tröttna jag iaf.. hur många innan man e klar me d skitet..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Jag höll på ganska lång tid och precis när jag skulle ge upp så klarade jag det. Jag kommer inte i håg hur många pizzor jag delade ut men det var fler än 7 ialla fall, många fler...typ 50 eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Tror det är på level 10... Då har ma ndelat ut 55st pizzor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 har kommit till när man ska dela ut 7 pizzor.. då tröttna jag iaf.. hur många innan man e klar me d skitet..??? Man tröttnar på den sk*ten. Tillslut kastade jag pizzorna i huvudet på en Polis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 usch.. måste ju platsa på listan över tråkigaste uppdrag... fy fasiken.. ungefär som "glassbils-uppdraget"... fy bubblan...=) tråkigt tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 (redigerad) Pizza boy lvl10 150hp brown tuner med hunter lvl 13 150armoru det är inte så roligt derekt med man stårut ialle fall , men det har blivigt mycket svårare att släcka bränderna med brandbilen än i gta3.....men det är ju roligt också Redigerad 12 december, 2002 av gtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 jag tycker alla extra uppdrag har blivit lättare än i trean... bilarna helar ju sig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts