Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Åkte runt med hojen ute på landet upp till sågverket ni vet... så ser jag nåt hus ir kanske garage med en parkerad & halvt demolerad bil... Rutorna var halvt förstörda dörrarna likaså bagageluckan & motorhuven hade nästan flugit upp och jag kan lova er en sak: Det var INTE mitt verk men skumt var det... nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det står bland annat en trasig glendis där uppe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Är det en Glendale? edit: sorry såg inte azores... Redigerad 8 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Trasiga bilar ser man ju lite överallt. Redigerad 8 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Dee den jag menar men tänk om det är spökbilen som det ryktas om som e parkerad och... nu överdrev jag kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ägaren har väl krockat? Inte så konstigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Trasiga bilar ser man ju lite överallt. Många står på campingplatse r, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Den står i ett garage inte så långt ifrån en svävare. det är en spökbil som står still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Skulle tro det men vad sa du om svävare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Skulle tro det men vad sa du om svävare? Han sa att det är en spökbil som står still. Om jag fattade rätt alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men jag undrade bara om det FANNS en svävare i närheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fogel Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är spök bilen ja den kör till o med utan att någon är i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är spök bilen ja den kör till o med utan att någon är i! Vilket ioförsi inte är någon nyhet... lite kul att du låter så exhalterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tog bilen till en pay 'n spray... men det enda som hände var att den bytte färg skadorna försvann inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts