Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Den Här listan går jag efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Den Här listan går jag efter. Hmm....har gjort allt på den listan, men jag vet vad det kan vara. Jag tog över alla "hoods" i Los Santos men efter det så gjorde jag buggen där man får fler hoods och jag har fått över 150 hoods över hela San Andreas ! Därmed sjunker Procenten med hur många hoods man håller, och "progress made" procenten sjunker också...... på vissa konstiga ställen kan inte gängsnubbar spawna och jag kan inte få 100% akta er för att göra som jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men när jag har tagit över 100% så börjar de iallafall krig, finns det inget man kan göra så de slutar när man har 100% på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Hmm....har gjort allt på den listan, men jag vet vad det kan vara. Jag tog över alla "hoods" i Los Santos men efter det så gjorde jag buggen där man får fler hoods och jag har fått över 150 hoods över hela San Andreas ! Därmed sjunker Procenten med hur många hoods man håller, och "progress made" procenten sjunker också...... på vissa konstiga ställen kan inte gängsnubbar spawna och jag kan inte få 100% akta er för att göra som jag ! Ja har ju 100% och hoods buggen påverkar ju inte det på nåt sätt, för att ja har ju tagit över 95% och ändå har 100%. Edit: denna guide kanske hjälper bättre http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=153494 Redigerad 9 januari, 2005 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Måste man ha någon speciell tid på flygracen i LV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts