Craven^ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Jag har klarat allt jag kan komma på att man ska klara men inte fått 100% . ingår, leta blommor, unique stunt jumps eller 100% på alla tjejer om ska ha 100% progress? Redigerad 8 januari, 2005 av Craven^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Unique Stunt Jumps måste man klara, och resten också? Är lite osäker, men hoppen måste man iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nej, hoppen är inte med 100% titta på checklistan på gtasanandreas.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nej, hoppen är inte med 100% titta på checklistan på gtasanandreas.net Inte? Dåligt, så var det ju i GTA3 och GTA: VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tjejerna och blommorna har heller inget med 100% att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Har du exporterat alla bilar, tagit alla horseshoes, oysters, tags, snapshots? har du gjort alla oddjobs? på www.gtasanandreas.net är det en jättebra checklista som du kan kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Arwin_e_proffs_på_sa: Du kanske inte har sätt vad jag skrev en bitt upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har klarat ALLT utom unique stunt jumps, flickorna, blommorna och Burglar missoin* * = har stulit för över $ 12.000 men händer inget VAD FATTAS?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har klarat ALLT utom unique stunt jumps, flickorna, blommorna och Burglar missoin* * = har stulit för över $ 12.000 men händer inget VAD FATTAS?? Storyline? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Fuskat? Polis,Ambulans,Ambulans-Uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Såklart har jag klarat storymissions. brandbil o all sånt, och alla hidden challenges, m.m m.m, är nogonting av : * Unique Stunt Jumps * Flower (collection?) * Burglar * Girlfriends (100%) 100% av Game progress? Jag vill ha ett klart svar från någon som vet (om nogon gör det). btw så har jag inte fuskat !! Tacksam för ett vettigt svar! Redigerad 8 januari, 2005 av Craven^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Såklart har jag klarat storymissions. brandbil o all sånt, och alla hidden challenges, m.m m.m, är nogonting av : * Unique Stunt Jumps * Flower (collection?) * Burglar * Girlfriends (100%) 100% av Game progress? Jag vill ha ett klart svar från någon som vet (om nogon gör det). btw så har jag inte fuskat !! Tacksam för ett vettigt svar! Unique Stunt Jumps, Flower (collection?), Girlfriends (100%) behövs inte för 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men Burglar Missions då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ryberg_2 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Gå in här å pricka för dom grejer du har gjort så ser du vad du saknar http://www.gtasanandreas.net/completion/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men Burglar Missions då? Var det inbrotten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har klarat allt jag kan komma på att man ska klara men inte fått 100% . ingår, leta blommor, unique stunt jumps eller 100% på alla tjejer om ska ha 100% progress? Men om man har fuskat en gång eller mera så kan man inte få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men om man har fuskat en gång eller mera så kan man inte få 100% Jo man kan ju det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har gjort allt på den där checklistan, och förresten så fattas de assets som man ska dela ut paket på ! Burglar = inbrott ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ingen som vet eller har klarat 100% ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Den där checklistan på GTAsanandreas.net suger verkligen Valet uppdraget t.ex stog inte med där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts