Bruttan Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hur vet man vilken level man e på när man kör pizza boys? d står ju bara hur många pizzor man lämnat ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Funkar det inte så att man bara räknar hur många pizzor man delar ut? kommer inte ihåg så bra, har inte spelat vc på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ne men ja såg på nån sida att man måste klara till level 10 för o få 100% i spelet ju... men ja vet inte ja har delat ut 45 pizzor nu o ja vet ju inte om ja har klarat level 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det är väll 1+2+3+4+5+6+7+8+9+10 du ska klara av, dvs 55. Sista leveln då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Så jag ska alltså dela ut 55 pizzor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Så jag ska alltså dela ut 55 pizzor? Jo, det stämmer. Likadant är det med ambulansuppdragen, fast 55 + 11 + 12 = 78. Och det är skitjobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hehe jo d kan ja nog tänka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts