xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har hört rykten om någon telefonkiosk mitt ute i öknen... Är det sant eller falskt rykte? Om det är sant, var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ingen jag hört eller sett iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har hört och letat men inte hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har hört rykten om någon telefonkiosk mitt ute i öknen... Är det sant eller falskt rykte? Om det är sant, var finns den? Det är bara ett falskt rykte ! Jag har faktisk genomsökt hela GTA SA och det tog 1 o enhalv timma ! Gud så jobbigt det var men det var värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är bara ett falskt rykte ! Jag har faktisk genomsökt hela GTA SA och det tog 1 o enhalv timma ! Gud så jobbigt det var men det var värt det Då har du väll tagit alla tags o det man ska ha för att klara 100%??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 JAg har sett massa telefon kioskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg har sett massa telefon kioskar. Jag med, men inte i öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JO det har JAg dom va där typ vid en liten by Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men det finns ingen mitt ute i öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo i en liten by Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo i en liten by JA! I EN BY.. Fan inte mitt ute i öknen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det finns en by precis vid lil probe inn.. om man kan kalla det för öknen så finns det en by i öknen .. annars så kan jag inte komma på en by jag har sett i öknen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det finns ju många byar i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Men va fan spelar det för roll om det finns en telefon kiosk ute i öknen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Ska finnas en telefonkiosk mitt ute i ingenstans (öknen) som konstant ringer, men när man går fram till den så blir det tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Jaha trodde bara att det stog en telfonkiosk där ute tyckte att det inte var nåt speciellt med det men nu fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Bra att du förstår då.. du kanske ska lugna ner dig lite och svara lite mindre grovt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Jag läste alldeles nyss att man kunde svara i den och att när man svarar så är det tyst. Jag ska dra och leta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Det kanske är Claude/Fido som ringer? Han säger ju aldrig nånting och han "pratar" i telefon ändå. Redigerad 13 januari, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Om inte tex tips och trix gubbar som lägger upp walktroughts på gamefaqs bland annat hittar lär inte du hitta.. ge upp nu innan du skadar dig själv.. och dom omkring dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts