Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Tycker det är fel att stänga trådar pga att skribenten fått sitt svar.. Då kan ju inte framtida diskussioner om samma ämne fortsättas här utan en ny tråd måste öppnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Mmm, de har du rätt i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Seriöst?? kommer den när man har alla stjärnor??! coolt... eh e ja dumm om jag tror på honom eller? Jaa... Den kom när jag hade alla stjärnor.. MEN DET ÄR ASSVÅRT ATT FÅ ALLA STJÄRNOR... Håller någon med mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg har aldrig fåttt den efter mig. Och jag har haft alla stjärnor många gr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Tycker det är fel att stänga trådar pga att skribenten fått sitt svar.. Då kan ju inte framtida diskussioner om samma ämne fortsättas här utan en ny tråd måste öppnas. Håller med azore. man kan ju inte börja låsa alla trådar bara för att dom är besvarade. howhow är bara en wannabe-mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg har aldrig fåttt den efter mig. Och jag har haft alla stjärnor många gr. Jag körde tanken på vägen sen så kom den bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg håller också med Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg håller också med Azore Mmm..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag körde tanken på vägen sen så kom den bara Vilken tank var det du körde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vilken tank var det du körde? Pansarvagnen... For till AREA69 o allt sen var jah tvungen att åka till en PAY´nSpray JOBBIGT ! Men det var värt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Pansarvagnen... For till AREA69 o allt sen var jah tvungen att åka till en PAY´nSpray JOBBIGT ! Men det var värt det.. Ok då vet JAg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ok då vet JAg Ska du prova ?.. Om du ska ska du bara veta att pansarvagnen är inte så hållbar... DEN KAN SPRÄNGAS ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Shit JAg har åkit med den asmånga rånger Utan att den kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Shit JAg har åkit med den asmånga rånger Utan att den kommer Asså amn måste juu ha alla stjärnor eller 5 st kankske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg hade ju 6 stars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg hade ju 6 stars Okej ? Men den borde komma... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ahh men nu komm den inte eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ahh men nu komm den inte eller hur Den kom för mig så den borde komma för dig !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ahh visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ahh visst Jaaa !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts