soup Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är det nån som vet var denna tungviktare finns, förutom den som va på End of the lines missionen. Ja har den på en gammal savefil, som ja nog klarade på 65%, men vill ha den i garaget där min nya savefil på 100%. Här är en bild på den om ni vet vad ja talar om . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Den finns på sista uppdraget... HAHAHAHA! annars inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Den finns på sista uppdraget... HAHAHAHA! annars inte alls Damn :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är du helt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Näe, jag e 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Noobs? i end of the line när man tar den och in och lägg den i ett garage...sen gör ni om uppdraget och gör alla grejer som krävs för 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Noobs? i end of the line när man tar den och in och lägg den i ett garage...sen gör ni om uppdraget och gör alla grejer som krävs för 100 % Det är redan försent, har redan 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vem fan kallar du noob? jag blir så förbannad på besserwissers som tror sig veta allt!!! Måhända att du är ny men jag blir sur!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vem fan kallar du noob? jag blir så förbannad på besserwissers som tror sig veta allt!!! Måhända att du är ny men jag blir sur!!!!!!!!!! Är han besserwissers? Om han är det skulle han väl vara smartare, och tänka sig att vi vet ju redan att vi kan lägga det i garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är ju det jag menar!!!!! vem vet inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 & du ska snacka om att vara ny när DU e nyare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är jag nyare? det är inte soup jag snackar med. arwin är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Oj förlåt x 1000 men du kunde ha quotat honom då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Den är som Rancher i VC man måste ha alla efterlysningar då kommer den att komma ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Oj förlåt x 1000 men du kunde ha quotat honom då Mmm jag vet men jag såg inte soups inlägg. flåt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Den är som Rancher i VC man måste ha alla efterlysningar då kommer den att komma ! Seriöst?? kommer den när man har alla stjärnor??! coolt... eh e ja dumm om jag tror på honom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Sluta bråka! och föresten! den kan ju endå bara spruta vatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ne den är ju asfet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Detta är den största orsaken varför ni fick mig att lämna denna del... har dessutom inte sett nån av era namn förut, förutom mr.gränd... wow jag är äldst i denna tråd! ner på era bara knän! Redigerad 9 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Han har väl fått ut sitt svar nu, så den här tråden kan stängas tycker jag. Den finns alltså bara i end of the line. Redigerad 9 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts