berit Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Man måste inte klara Zero's uppdrag för att komma vidare i storyn. Kanske lite onödig topic men jag har märkt att många haft problem med hans uppdrag så jag tänkte att det var bra om dom som inte visste det fick veta Redigerad 8 januari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nej... Jag har klarat storyn utan att ha klarat Zeros första :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nej... Jag har klarat storyn utan att ha klarat Zeros första :"> Vad är det som är nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad är det som är nej? Att man inte måste klara de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Att man inte måste klara de.. OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts