GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Jag sa: inga fräcka kommentarer ... (puckon) Alla har olika syn på vad "fräck" är för något... Pucko EDIT: Nu kommer du säkert säga "PuCkO äR eN dRyKk!!!!!!111ettettettettettettettettett" Redigerad 8 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Pucko går väll under kategorin fräck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag sa: inga fräcka kommentarer ... (puckon) Sa ju bara att du inte var det så att du skulle tro det i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Hittade en som jag tror är fake... Det var nog den verkligaste hittils, trodde den var äkta tills rockstarmärket nämndes... Redigerad 8 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Joo...... Hela listan av GTAWHs (Tog den därifrån) fakebilder (Fanart) finns här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det där fodralet var ju mycket snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Har gjort ett eget fake cover: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag länkade ditt förut, Enbom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 En till som min bror har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts