Gäst Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Verkar finnas tusentals fakefodral till San Andreas...Här är ett av dom http://www.gtawh.com/fanart/greg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Och vad ska vi göra i den här tråden? Visa upp egna fakefodral? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nej det ska vi inte.....Men på GTAwh så finns det väldigt många som är skickligt gjorda. Och det kan vara orsaken till att alla undrade hur fodralet skulle se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Bilden funkar ju inte ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jo... men... "With Network Play"!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är härifrån du tagit dom va?? http://www.gtawh.com/fanart.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men Big deal BUHUHU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hittade en som jag tror är fake... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 HAHAHAHAHA!!! inte ens kul minsta barn fattar att du har gjort den på paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hittade en som jag tror är fake... Helt klart fejk, finns ju inget R*-märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Verkar finnas tusentals fakefodral till San Andreas...Här är ett av dom http://www.gtawh.com/fanart/greg.jpg Ska jag vara ärlig så är den där snyggare än den Rockstar har gjort själva, dom borde leta upp han som har gjort den där och fråga om han vill göra omslaget till nästa GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Har ni lagt märke till att det står att spelet kan köras online? Inga fräcka kommentarer tack bara såna som att jag e smart kvicktänkt & uppmärksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jo, det har jag lagt märke till, fast han som gjorde det kanske gjorde fakefodralet när de rykterna ännu fanns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Helt klart fejk, finns ju inget R*-märke. Precis... Det var det jag syftade på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Har ni lagt märke till att det står att spelet kan köras online? Inga fräcka kommentarer tack bara såna som att jag e smart kvicktänkt & uppmärksam. Jag citerar Beaver: "Jo... men... "With Network Play"!?" Så du var tyvärr inte först med den upptäckten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Har ni lagt märke till att det står att spelet kan köras online? Inga fräcka kommentarer tack bara såna som att jag e smart kvicktänkt & uppmärksam. Det är ett fakefodral och gjordes nog innan riktiga GTA:SA släpptes? EDIT: Haha! 4 post i samma tråd på ca: 1 minut Redigerad 8 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 D'OH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Mr Gränd: Du var visst inte så mycket mer kvicktänkt än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men alla vet att jag är smartast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag sa: inga fräcka kommentarer ... (puckon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts