berit Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag och min kompis har klarat alla Carl's(dom första), Jizzy's, Zero's och Woozie's uppdrag, men det kommer inga nya. Måste man göra nåt speciellt, eller är det bara att vänta på ett telefon-samtal, eller måste man stoppa ett visst antal couriers(ni vet, när Cesar ringer och man får välja om man ska jaga dom eller inte)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Har inte tredje ön öppnats för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Du måste ha nån icon på kartan i v. hörnet ! Annars ska nån ringa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Åk till Mike Torenos hus i Tierra Robada han ringer aldrig man ske bara åka dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Var inne och kollade på Gamespot och såg att jag inte alls gjort alla uppdrag i SF, men jag har iaf typ mer än hälften, men det har inte kommit upp några efter att vi klarade Zero's. Men det kanske ringer nån snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Åk till Mike Torenos hus i Tierra Robada han ringer aldrig man ske bara åka dit Mm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Åk till Mike Torenos hus i Tierra Robada han ringer aldrig man ske bara åka dit Kommer det upp på kartan??? Läste ännu mer på Gamespot och såg att man inte var tvungen att göra Zero's uppdrag, men det när vi klarat de andra uppdrageb som gick och göra var det bara hans kvar, och vi märkte inte att nåt nytt kommit upp på kartan. Och var ligger Tierra Robada ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Kommer det upp på kartan??? Läste ännu mer på Gamespot och såg att man inte var tvungen att göra Zero's uppdrag, men det när vi klarat de andra uppdrageb som gick och göra var det bara hans kvar, och vi märkte inte att nåt nytt kommit upp på kartan. Och var ligger Tierra Robada ? Jag har ngn aning Men du klicka på start o sen kollar du vad du har för iconer... Det kan vara :$ Och mkt méra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har ngn aning Men du klicka på start o sen kollar du vad du har för iconer... Det kan vara :$ Och mkt méra ! Ok, tack för hjälpen Men anledningen att vi inte hitta den var för att för att dom brukar alltid ringa och då tänker man på det mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts