Jump to content

Svåraste uppdraget ?

Share

Recommended Posts

Air Raid med Zero var irriterande :D

Håller med, sånna uppdrag när man ska sikta med analogen kommer vara jättelätta när det kommer på PC.

Som tex det helikopter-uppdraget i VC är aslätt på datorn, men jag har inte kört det på ps2, men jag kan tänka mig att det är jävligt svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svårast var när man skulle släppa bomber på burgleys arbetare... En med cykel, en med cross och två med vans. Det var riiiiktigt svårt. "End of the line" däremot klarade jag på första försöket :D !

Du menar Supply Lines

Men man behöver inte göra Zero's uppdrag för att komma vidare i storyn

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

_Ante_91

Jag tror inte att du har klarat 98% för när man läser dina svar på alla andra så tar du efter allt dom säger, du verkar vara en lite skrytmåns,

"Jag har klarat 98% men jag kommer inte ihåg nånting"

du sa först att du tyckte nåt av Zeros uppdrag var svårt (har jag för mig)

men nu så svarade du på Grötmannens inlägg som löd, (Hm.... tyckte inget var svårt) ditt svar var (Näe samma hära)

Du verkar var en liten TUT gosse. =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

_Ante_91

Jag tror inte att du har klarat 98% för när man läser dina svar på alla andra så tar du efter allt dom säger, du verkar vara en lite skrytmåns,

"Jag har klarat 98% men jag kommer inte ihåg nånting"

du sa först att du tyckte nåt av Zeros uppdrag var svårt (har jag för mig)

men nu så svarade du på Grötmannens inlägg som löd, (Hm.... tyckte inget var svårt) ditt svar var (Näe samma hära)

Du verkar var en liten TUT gosse. =P

Jamen asså.. JAG HAR KLARAT 98% DET ÄR SÄKERT ! Men vad jag menade var att ZEROS uppdrag var det svåraste i spelet men det var inte så svårt... Om jag var tvungen att välja 1 uppdrag så skulle det vara ZEROS !!! :) !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor