berit Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Air Raid med Zero var irriterande Håller med, sånna uppdrag när man ska sikta med analogen kommer vara jättelätta när det kommer på PC. Som tex det helikopter-uppdraget i VC är aslätt på datorn, men jag har inte kört det på ps2, men jag kan tänka mig att det är jävligt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Mm det tror jah med... ...Elr jag vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Svårast var när man skulle släppa bomber på burgleys arbetare... En med cykel, en med cross och två med vans. Det var riiiiktigt svårt. "End of the line" däremot klarade jag på första försöket ! Du menar Supply Lines Men man behöver inte göra Zero's uppdrag för att komma vidare i storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Du menar Supply Lines Men man behöver inte göra Zero's uppdrag för att komma vidare i storyn Mm....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Zeros uppdrag tycket jag var värst. Men nu när jag körde en andra omgång igenom hela storyn så var det inga problem. Men det var nog Zeros uppdrag jag tyckte var värst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag klarade det på 1 :a Kunde ha klarat på första om jag inte (åhh, hemska tanke) fuskade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 End of the line klarade jag på första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 End of the line tycker jag var alldeles för lätt för att vara sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag klarade det på 1 :a Jag kunde ha klarat på första om jag inte *brr* fuskade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag kunde ha klarat på första om jag inte *brr* fuskade Vaa !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Svårast måste ju vara uppdraget efter flygskolan,när man ska köra igenom hela nästan hela skogen i LS och inte flyga för högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det finns vatten..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vaa !? När man i slutet ska SPOILER skjuta på bilarna skrev jag in koden så man får mera liv armor 250 000 i hopp om att bilen skulle helas så sprängdes den fastän jag var beredd på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hm.... tyckte inget var svårt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hm.... tyckte inget var svårt :'( Näe samma hära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 _Ante_91 Jag tror inte att du har klarat 98% för när man läser dina svar på alla andra så tar du efter allt dom säger, du verkar vara en lite skrytmåns, "Jag har klarat 98% men jag kommer inte ihåg nånting" du sa först att du tyckte nåt av Zeros uppdrag var svårt (har jag för mig) men nu så svarade du på Grötmannens inlägg som löd, (Hm.... tyckte inget var svårt) ditt svar var (Näe samma hära) Du verkar var en liten TUT gosse. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 _Ante_91 Jag tror inte att du har klarat 98% för när man läser dina svar på alla andra så tar du efter allt dom säger, du verkar vara en lite skrytmåns, "Jag har klarat 98% men jag kommer inte ihåg nånting" du sa först att du tyckte nåt av Zeros uppdrag var svårt (har jag för mig) men nu så svarade du på Grötmannens inlägg som löd, (Hm.... tyckte inget var svårt) ditt svar var (Näe samma hära) Du verkar var en liten TUT gosse. =P Jamen asså.. JAG HAR KLARAT 98% DET ÄR SÄKERT ! Men vad jag menade var att ZEROS uppdrag var det svåraste i spelet men det var inte så svårt... Om jag var tvungen att välja 1 uppdrag så skulle det vara ZEROS !!! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 The and of the line och det bästa uppdraget Så tycker jag alla uppdrag ska vara! Och det var inte det svåraste! Zero's uppdrag var INTE så svåra heller ! i så fall... life is a beach eller nån av scools! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Life is a beach var ju inge svårt, ja skulle nog säga att Zeros uppdrag var dubbelt svårare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts