_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vilket tyckte ni var det svåraste uppdraget ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 End of the line, tyckte ja va väldigt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 End of the line var inte så svårt men ganska långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 End of the line, tyckte ja va väldigt svårt. Vilket var det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vilket var det ? Sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ante, vet du inte det har u knappast klarat 98% av san andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ante, vet du inte det har u knappast klarat 98% av san andreas! Det är såe !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jo, My a.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ante, vet du inte det har u knappast klarat 98% av san andreas! Men asså det strår ! 98% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Sista uppdraget klarade jag på andra försöket... svårast e learning to fly inge snack om saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Sista uppdraget klarade jag på andra försöket... svårast e learning to fly inge snack om saken Det var ju ändå ganska... Lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Air Raid med Zero var irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Air Raid med Zero var irriterande Jag tyckte när man skulle skjuta ner alla plan som kommer med bomber över Zero´s hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag tyckte när man skulle skjuta ner alla plan som kommer med bomber över Zero´s hus De va ju de uppdraget han sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 De va ju de uppdraget han sa. Okej... Jag har lite dåligt minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ja de e ju inte så lätt att komma ihåg alla namnen på uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det var ju ändå ganska... Lätt Mmm, men jobbigaste hittills Ir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag klarade faktiskt end of the line på andra försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Svårast var när man skulle släppa bomber på burgleys arbetare... En med cykel, en med cross och två med vans. Det var riiiiktigt svårt. "End of the line" däremot klarade jag på första försöket ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag klarade faktiskt end of the line på andra försöket Jag klarade det på 1 :a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts