Foo Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ja hur skriver man @ på något annat sätt än "Ctrl + Alt + 2"? Det är nämligen så att ett "SKIT" program inte registrerar detta tecken när man gör så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Alt Gr+2 funkar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Alt Gr+2 funkar också. Joo, jag vet men det funkar inte heller på det programet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 K.. enligt Teckenuppsättning finns det ingen Alt+***-tryckning för den, så pröva att klistra in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 K.. enligt Teckenuppsättning finns det ingen Alt+***-tryckning för den, så pröva att klistra in? Det går inte heller och jag har prövat typ allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Du kanske ska ge upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det går inte heller och jag har prövat typ allt Då är tecknet kanske blockat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Då är tecknet kanske blockat? Det konstig e bara att det är E-mail addressen jag ska skriva, så det borde inte va blockerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det konstig e bara att det är E-mail addressen jag ska skriva, så det borde inte va blockerat Hah, buggat program Maila utvecklarna och fråga då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Lol.. Har inte detta hänt någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Testa att bara skriva in utan @ din e-mail kanske är Foo00@hotmail.com så skriv bara Foo00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Testa att bara skriva in utan @ din e-mail kanske är Foo00@hotmail.com så skriv bara Foo00 Så att du tror att hotmail är nån sorts mail-standard, så att alla program känner igen det utan @hotmail.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vilket program är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad är det för program? Du får väl prova att klistra in ett @ eller så får du försöka mixtra så du kan skriva @ med nån annan tangent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts