_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hej... Jag undrar bara vilken färg polisKostymen är man får när man har 100% med barbara... Om den är svart eller brun. Och sen om det går att komma in i Polisgaragen , "Area 69!" och området vid SF airport ("Hangarområdet"). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tyvär kan man inte komma in vid militäranläggningarna med polisuniformen. har för mig att den var brun... dock inte helt säker, eftersom man inte så ofta har den på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tyvär kan man inte komma in vid militäranläggningarna med polisuniformen. har för mig att den var brun... dock inte helt säker, eftersom man inte så ofta har den på sig. Var den brun ? - Vad dåligt... Hellre svart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Som sagt jag kommer inte riktigt ihåg men jag kan kolla upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Var den brun ? - Vad dåligt... Hellre svart.. Den e faktist mörk blå, samma som Tennpennys polis uniform, om du nu kommer ihåg hur den såg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Den e faktist mörk blå, samma som Tennpennys polis uniform, om du nu kommer ihåg hur den såg ut. Är den som poliserna har i SF och LS ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är den som poliserna har i SF och LS ? Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Precis Ok.. Det var det jag hoppades på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Skit, skulle just edita, provade den och den var svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Skit, skulle just edita, provade den och den var svart Okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Skit, skulle just edita, provade den och den var svart Är du säker på att den är svart?? kolla lite mer noggrant, annars har du fel på dina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är du säker på att den är svart?? kolla lite mer noggrant, annars har du fel på dina ögon. Jamen asså... Den är iaf intre den bruna... Då vet man ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Den e faktist mörk blå, samma som Tennpennys polis uniform, om du nu kommer ihåg hur den såg ut. Fett bra ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Fett bra ju! Aa det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Aa det är det Mm...... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Om nån kunde lägga upp en bild på den där skulle jag tacka 1000 gånger bokstavligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Asså nödvändigt att quota sig själv Redigerad 8 januari, 2005 av emil_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men spela roll asså! Ååå ni vill verklige se den där poliskostymer va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 OOJJJJ big differens svart eller mörkblå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men spela roll asså! Ååå ni vill verklige se den där poliskostymer va? Men asså... Lägg ut en bild på den om ni har en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts