stalker Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag vill fan bli nominerad och vinna någonting. Jag vinner aldrig något :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Nå? Ska du lägga upp det snart eller? Som sagt jag ska lägga upp det på söndag! Man har alltså en vecka på sig att rösta... Så att även dom som inte hänger här varje dag ska ha en chans att påverka. Redigerad 13 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag vill fan bli nominerad och vinna någonting. Jag vinner aldrig något :'( Har adlrig sett dig posta foerut.. sa jag tror inte du nomineras till/ vinner nat. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Sista chansen att rösta idag! Imorgon så är det prisutdelning! Om du inte röstat, gör det nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Kanske en liten tjuvkik på ställningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Sista chansen att rösta idag! Imorgon så är det prisutdelning! Om du inte röstat, gör det nu ! Ta på kvällen, typ 18:00 ... En kompis kommer kanske hit imorron Och jag vill vara närvarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ta på kvällen, typ 18:00 ... En kompis kommer kanske hit imorron Och jag vill vara närvarande Nej, då har jag hockey match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Daha, det är Söndag nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Noo, jag hade hoppats på tolvslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jaha när får jag mitt pris ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vem vann vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vem vann vad? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=24558 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts