Jump to content

ForumGalan 2004

Diezl
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nytt förslag årets nyhet?

Vadå nyhet? ;) Ge exempel :rolleyes:!

EDIT:

1. Man för rösta på alla kategorier även Övrigt kategorien där man för rösta fritt på vad som helst som har med forumet och dess medlemmar att göra

2. Röstningen avslutas 24.00 Lördag (15/1) inga röster efter midnatt räknas

3. Vem som vinner avslöjas någon gång kring 12.00 Söndag (16/1) (I ny tråd tror jag...)

EDIT: Epix Va?!?

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, det har jag också undrat!

Mmm, glitter och glamor, plockade ögonbryn, skofetish och flashmode!

Now that's stämning!

Vad ni gör och inte gör framför datorn är helt upp till er ;) ... Jag tänker iallafall inte gå runt i glitter och "bögkostym"... :)

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... Ska jag bara redovisa vinnarna eller ska jag ha en liten mindre lista som visar tvåorna och deras avstånd till förstaplatsen? Eller något annat? Vad tycker ni?

EDIT: Oops dubbelpost :huh:

Det hade varit roligt om du visade dom tre första plaseringarna på varje nominering.

Editation.

Pytt, inget fel på glamour!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tänkt på att först skriva alla förstaplatser med en lite snack innan och sedan i en liten diskret lista rada upp 2 or 3 bara skriva typ

T.ex.

Årets Admin: 2. Diezl 3. Diezl

Årets Noob: 2. Diezl 3. Diezl

Då får han ju bara massa extrajobb

Gör som du vill !

Asså det är ganska lätt att räkna och ordna med rösterna om man bara har lite struktur :huh:...

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tänkt på att först skriva alla förstaplatser med en lite snack innan och sedan i en liten diskret lista rada upp 2 or 3 bara skriva typ

T.ex.

Årets Admin: 2. Diezl 3. Diezl

Årets Noob: 2. Diezl 3. Diezl

Asså det är ganska lätt att räkna och ordna med rösterna om man bara har lite struktur :D...

Gör en ny topic och skriv..

"X-kategorin, tredje plats, med y antal röster... DIEZL!!"

och så fortsätter du med alla kategorier.. eller nja, blir nog för lång post då.. :D

Men typ:

Bästa mod:

3. FunnyBunny

Sen efter några minuter uppdaterar du:

Bästa mod:

2. FunnyBunny

3. FunnyBunny

Bästa mod:

1. FunnyBunny !!!

2. FunnyBunny

3. FunnyBunny

Eller nåt sånt.. Först skriver du 3:e plats.. sen väntar du några minuter.. sen editerar du till 2:a.. väntar lite.. och sen skriver du vinnaren :huh:

Sen kan du göra en fullständig lista där du skriver alla platserna 4:e, 5:e, 6:e etc..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör en ny topic och skriv..

"X-kategorin, tredje plats, med y antal röster... DIEZL!!"

och så fortsätter du med alla kategorier.. eller nja, blir nog för lång post då.. :D

Men typ:

Bästa mod:

3. FunnyBunny

Bästa mod:

2. FunnyBunny

3. FunnyBunny

Bästa mod:

1. FunnyBunny !!!

2. FunnyBunny

3. FunnyBunny

Eller nåt sånt.. Först skriver du 3:e plats.. sen väntar du några minuter.. sen editerar du till 2:a.. väntar lite.. och sen skriver du vinnaren :huh:

Sen kan du göra en fullständig lista där du skriver alla platserna 4:e, 5:e, 6:e etc..

Skriv antal röster också så vi får se skillnden mellan första-, andra- och tredjeplatsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm ska man göra som gtajägaren säger att uppdatera efterhand? Låter lite jobbigt för de som vill ha resultatet men ioförsig så uppmärksammas alla som är värda att uppmärksammas :lol: ...

Det spelar inte så stor roll om du sitter och uppdaterar med några minuters mellanrum. Förmodligen är väldigt många inte inloggade vid den tidpunkten(När nu det är?)ändå.

Det blir nog bra om du redovisar de tre högsta placeringarna, resten är förmodligen inte så intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det spelar inte så stor roll om du sitter och uppdaterar med några minuters mellanrum. Förmodligen är väldigt många inte inloggade vid den tidpunkten(När nu det är?)ändå.

Det blir nog bra om du redovisar de tre högsta placeringarna, resten är förmodligen inte så intressant.

Juste det kommer bara bli spännande för ett par enstaka forumiter... enklare att göra allt på en gång :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor