GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 När är den här Galan klar? Läs förstasidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nytt förslag årets nyhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ooh blir det bögkostymer också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Nytt förslag årets nyhet? Vadå nyhet? Ge exempel ! EDIT: 1. Man för rösta på alla kategorier även Övrigt kategorien där man för rösta fritt på vad som helst som har med forumet och dess medlemmar att göra 2. Röstningen avslutas 24.00 Lördag (15/1) inga röster efter midnatt räknas 3. Vem som vinner avslöjas någon gång kring 12.00 Söndag (16/1) (I ny tråd tror jag...) EDIT: Epix Va?!? Redigerad 10 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 EDIT: Epix Va?!? B-Ö-G-K-O-S-T-Y-M-E-R. Read his fuckin' lips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 B-Ö-G-K-O-S-T-Y-M-E-R. Read his fuckin' lips. Ooooookey Pico jag fattar att han säger "Ooh blir det bögkostymer också?"... Det jag undrar är vart han vill komma? Vadå ska folk klä upp säg för någonting som sker på internet eller vad vill han ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ooh blir det bögkostymer också? Åh, det har jag också undrat! Mmm, glitter och glamor, plockade ögonbryn, skofetish och flashmode! Now that's stämning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Åh, det har jag också undrat! Mmm, glitter och glamor, plockade ögonbryn, skofetish och flashmode! Now that's stämning! Sounds good ! Like the good'ol 80's ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Åh, det har jag också undrat! Mmm, glitter och glamor, plockade ögonbryn, skofetish och flashmode! Now that's stämning! Vad ni gör och inte gör framför datorn är helt upp till er ... Jag tänker iallafall inte gå runt i glitter och "bögkostym"... Redigerad 11 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Hmm... Ska jag bara redovisa vinnarna eller ska jag ha en liten mindre lista som visar tvåorna och deras avstånd till förstaplatsen? Eller något annat? Vad tycker ni? EDIT: Oops dubbelpost Redigerad 11 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Sounds good ! Like the good'ol 80's ! Som du aldrig levt i... Diezl: Visst... Bara om jag är nominerad!!! Redigerad 11 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Hmm... Ska jag bara redovisa vinnarna eller ska jag ha en liten mindre lista som visar tvåorna och deras avstånd till förstaplatsen? Eller något annat? Vad tycker ni? EDIT: Oops dubbelpost Det hade varit roligt om du visade dom tre första plaseringarna på varje nominering. Editation. Pytt, inget fel på glamour! Redigerad 11 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Det hade varit roligt om du visade dom tre första plaseringarna på varje nominering. Då får han ju bara massa extrajobb Gör som du vill ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Jag har tänkt på att först skriva alla förstaplatser med en lite snack innan och sedan i en liten diskret lista rada upp 2 or 3 bara skriva typ T.ex. Årets Admin: 2. Diezl 3. Diezl Årets Noob: 2. Diezl 3. Diezl Då får han ju bara massa extrajobb Gör som du vill ! Asså det är ganska lätt att räkna och ordna med rösterna om man bara har lite struktur ... Redigerad 11 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag har tänkt på att först skriva alla förstaplatser med en lite snack innan och sedan i en liten diskret lista rada upp 2 or 3 bara skriva typ T.ex. Årets Admin: 2. Diezl 3. Diezl Årets Noob: 2. Diezl 3. Diezl Asså det är ganska lätt att räkna och ordna med rösterna om man bara har lite struktur ... Gör en ny topic och skriv.. "X-kategorin, tredje plats, med y antal röster... DIEZL!!" och så fortsätter du med alla kategorier.. eller nja, blir nog för lång post då.. Men typ: Bästa mod: 3. FunnyBunny Sen efter några minuter uppdaterar du: Bästa mod: 2. FunnyBunny 3. FunnyBunny Sen efter några minuter uppdaterar du: Bästa mod: 1. FunnyBunny !!! 2. FunnyBunny 3. FunnyBunny Eller nåt sånt.. Först skriver du 3:e plats.. sen väntar du några minuter.. sen editerar du till 2:a.. väntar lite.. och sen skriver du vinnaren Sen kan du göra en fullständig lista där du skriver alla platserna 4:e, 5:e, 6:e etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Gör en ny topic och skriv.. "X-kategorin, tredje plats, med y antal röster... DIEZL!!" och så fortsätter du med alla kategorier.. eller nja, blir nog för lång post då.. Men typ: Bästa mod: 3. FunnyBunny Sen efter några minuter uppdaterar du: Bästa mod: 2. FunnyBunny 3. FunnyBunny Sen efter några minuter uppdaterar du: Bästa mod: 1. FunnyBunny !!! 2. FunnyBunny 3. FunnyBunny Eller nåt sånt.. Först skriver du 3:e plats.. sen väntar du några minuter.. sen editerar du till 2:a.. väntar lite.. och sen skriver du vinnaren Sen kan du göra en fullständig lista där du skriver alla platserna 4:e, 5:e, 6:e etc.. Skriv antal röster också så vi får se skillnden mellan första-, andra- och tredjeplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hmm ska man göra som gtajägaren säger att uppdatera efterhand? Låter lite jobbigt för de som vill ha resultatet men ioförsig så uppmärksammas alla som är värda att uppmärksammas ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hmm ska man göra som gtajägaren säger att uppdatera efterhand? Låter lite jobbigt för de som vill ha resultatet men ioförsig så uppmärksammas alla som är värda att uppmärksammas ... Det spelar inte så stor roll om du sitter och uppdaterar med några minuters mellanrum. Förmodligen är väldigt många inte inloggade vid den tidpunkten(När nu det är?)ändå. Det blir nog bra om du redovisar de tre högsta placeringarna, resten är förmodligen inte så intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Det spelar inte så stor roll om du sitter och uppdaterar med några minuters mellanrum. Förmodligen är väldigt många inte inloggade vid den tidpunkten(När nu det är?)ändå. Det blir nog bra om du redovisar de tre högsta placeringarna, resten är förmodligen inte så intressant. Juste det kommer bara bli spännande för ett par enstaka forumiter... enklare att göra allt på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Nå? Ska du lägga upp det snart eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts