VickeX Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hoppas jag vinner årets blooper eller årets nykomling Jag ska tänka igenom mina beslut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Du får inte stryk.... ja ska iaf inte slå dig... de va mitt eget fel så ja får väl göra en grej som ja borde göra fast ja inte tror de hjälper: Förlåt Funnylin Starkt, stake. Okej...men fakenicka inte i framtiden, och speciellt inte med mitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Starkt, stake. Okej...men fakenicka inte i framtiden, och speciellt inte med mitt namn. Aldrig igen funnylin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Du får inte stryk.... ja ska iaf inte slå dig... de va mitt eget fel så ja får väl göra en grej som ja borde göra fast ja inte tror de hjälper: Förlåt Funnylin Det visste jag väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Själv är jag värd varenda jämra pris. Nja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Starkt, stake. Okej...men fakenicka inte i framtiden, och speciellt inte med mitt namn. Big cojones! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Jag har inte fått in så många förslag till kategorierna: Årets topic & Övrigt... Årets topic kommer förmodligen vinnas av någon med 2 röster ungefär p.g.a. brist på röster... Rösta! Redigerad 10 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag har inte fått in så många förslag till kategorierna: Årets topic & Övrigt... Årets topic kommer förmodligen vinnas av någon med 2 röster ungefär p.g.a. brist på röster... Rösta! Jag då? Ligger jag bra som årets nykomling ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag då? Ligger jag bra som årets nykomling ? Hemligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hemligt! Nej snälla Pma mig och säg hur många som rösta på mig Om någon har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 @Diezl: ska man göra en motivering på alla 1.Årets Admin/Moderator: 2. Årets Noob: 3. Årets Citat: 4. Årets Nykomling: 5. Årets Know-It-All: 6. Årets Spammare: 7. Årets Avatar: 8. Årets Signatur: 9. Årets Bråk: 10. Årets Blooper: eller ska man göra på något annat sätt. om man ska man göra på något annat sätt hur ska man göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nej Gurfi du behöver inte ge en motivering på alla men det finns några där man måste det och några där det kan ha avgörande effekt (vid lika antal röster) Motivering krävs: Övrigt - P.g.a. att det kommer komma in röster på allt möjligt där så det känns orättvist att avgöra en vinnare som kanske får 2 röster medans resten av gänget får 1. Då är det motivering som avgör varför just den förkänar äran. Däremot så vill jag att fler skriver förklaringar på: Årets Blooper & Know-It-All ! ! ! Nu hittar jag på men jag har fått in liknande svar: Årets Blooper: Diezl Och sen står det inget mer... Då har man ingen anning om vad den personen har gjort som förkänar en utmärkelse. Till sist länka gärna trådar som årets bråk, Citat, INGET MÅSTE men jag har tydligen missat en hel del roliga stunder . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Årets "Vara-snäll-mot-alla" borde vara med också Och snälla, LÄS innan ni postar. Ni ska PM:a, inte skriva i topic.. Och som BigBear sa, "vad betyder runka?" kommer inte från 2004. Naj, nu ska jag gå på jakt efter saker. EDIT: Haha! Måste bara posta denhär, skönaste citatet som jag hittade när jag pillade runt http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=14898&hl= Heja BigBear, det är bra Och poängen med det citatet var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag måste väl ligga GANSKA bra som årets nykomling?? Jag menar, jag är ju aktiv väldigt ofta och är trevlig och sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag måste väl ligga GANSKA bra som årets nykomling?? Jag menar, jag är ju aktiv väldigt ofta och är trevlig och sådär... ...och spammar gurka hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Och poängen med det citatet var? Poängen...det är ju humor för tusan! när jag ska logga in så ser jag mina kontakter och sekunden efter hänger de sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Och poängen med det citatet var? HAHAHAHA Har aldrig skrattat så i mitt liv som nu! Jävla tröga jävel, HUMOR, det kallas HUMOR Som FunnyBunny sa.. när jag ska logga in så ser jag mina kontakter och sekunden efter hänger de sig Kontaktera hänger sig alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag ville bara veta när röstningen slutar? Får man rösta i flera kategorier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) HAHAHAHA Har aldrig skrattat så i mitt liv som nu! Jävla tröga jävel, HUMOR, det kallas HUMOR Som FunnyBunny sa.. Kontaktera hänger sig alltså Lite läskigt egentligen...det kanske är en självmordskult som begår kollektivt självmord i protest mot Microsofts produkter... Jag ville bara veta när röstningen slutar? Får man rösta i flera kategorier? 15 Januari slutar röstningen(?) Och ja man får rösta i alla kategorier. Redigerad 10 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 När är den här Galan klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts