vinnecool Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Gubbar och kärringar är väl och ta i? Män och kvinnor säger vi... och småbarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Gubbar och kärringar är väl och ta i? Män och kvinnor säger vi... och småbarn... Har jag sagt något annat eller..? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Gubbar och kärringar är väl och ta i? Män och kvinnor säger vi... och småbarn... Snarare män, ungdomar och småpojkar (och kanske någon enstaka tjej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Bara så alla vet: Årets Noob = Colorado! Om det fanns någon kategori som hette något i stil med "Årets mest idiotiska och korkade medlemm" skulle han platsa bättre där. Jävla stil och sno mitt namn och använda på Lunar. Förstår vad du menar med två röster Funnylin, men jag lovar att jag kommer inte mixtra med rösterna.Det var inte det jag menade. Jag menade, eftersom en del postar sina röster i denna topicen, så får dom som PM:ar sina röster ett värde av två röster. Medans dom som envisas med att posta här bara har ett värde av en röst. Jag avslöjar: GtaJägaren tipsade om att jag skulle be om moderatorbefogenhet (för den här tråden) eftersom folk uppenbarligen inte följer reglerna... Går det med bara en tråd? (Be om ett temporärt ForumGalan forum) Redigerad 9 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Bara så alla vet: Årets Noob = Colorado! Om det fanns någon kategori som hette något i stil med "Årets mest idiotiska och korkade medlemm" skulle han platsa bättre där. Jävla stil och sno mitt namn och använda på Lunar. Det var inte det jag menade. Jag menade, eftersom en del postar sina röster i denna topicen, så får dom som PM:ar sina röster ett värde av två röster. Medans dom som envisas med att posta här bara har ett värde av en röst. Går det med bara en tråd? (Be om ett temporärt ForumGalan forum) Asså om jag skulle haft en kategori som hette "Årets mest idiotiska och korkade medlemm" så skulle jag bli anklagad för mobbare... Men om ni mods är med på det så kan jag väl ändra på det (finns många som förslagit det som en kategori i pm) Jag har koll på vad alla har röstat. Jag har ett stort excel-ark med vad varje person heter och på vem dom röstat på i de olika kategorierna. Så det blir ingen som får mer inflytande än andra. Jag bad om att få bli moderator temporärt men Hultenius fixar istället tråden åt mig som du kanske märkt så har många onödiga inlägg försvunnit och det har blivit färre sidor... Så det funkar fint nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Bara så alla vet: Årets Noob = Colorado! Om det fanns någon kategori som hette något i stil med "Årets mest idiotiska och korkade medlemm" skulle han platsa bättre där. Jävla stil och sno mitt namn och använda på Lunar. Det var inte det jag menade. Jag menade, eftersom en del postar sina röster i denna topicen, så får dom som PM:ar sina röster ett värde av två röster. Medans dom som envisas med att posta här bara har ett värde av en röst. Går det med bara en tråd? (Be om ett temporärt ForumGalan forum) OMG allt är mitt fel Hmm om jag inte hade skrivit det hade inte jag fått stryk imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Jag bad om att få bli moderator temporärt men Hultenius fixar istället tråden åt mig som du kanske märkt så har många onödiga inlägg försvunnit och det har blivit färre sidor... Så det funkar fint nu . Bra bra! Puss på Hultenius eller nåt.. Hur många sidor var det egentligen? 4-5 ? Nu är det bara 2, tänk vad vi spammar på detta forum.. Det här var ju också en onödig post iofs. Btw, när ska du säga vinnarna? Såg förstasidan nu.. Redigerad 9 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Bara så alla vet: Årets Noob = Colorado! Vilken tur att jag inte var ensam om att ha honom som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vilken tur att jag inte var ensam om att ha honom som det. Jag har det endast för att han snodde mitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Får man rösta på en topic som man själv har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Regler: Inte rösta på sig själv Inte göra reklam för sig själv (frenzy ) Ska vara från året 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag har det endast för att han snodde mitt namn. Han ahr bytt anmn nu till något annat funny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Där står det ju inte om man får rösta på en topic som man sjäv har gjort oj då blev lite fel Redigerad 9 januari, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Han ahr bytt anmn nu till något annat funny Gjort är gjort. Han är från och med nu en namntjuv i mina ögon...och jag kommer absolut inte låtsas om att jag respekterar den fittan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Gjort är gjort. Han är från och med nu en namntjuv i mina ögon...och jag kommer absolut inte låtsas om att jag respekterar den fittan. Okej Men vad händer om han ber om ursäkt? Jag kna hålla med om att han borde fråga först innan han gör något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Okej Men vad händer om han ber om ursäkt? Jag kna hålla med om att han borde fråga först innan han gör något sånt Har han stake så ber han om ursäkt. Men jag kommer antagligen inte ändra mig för det. Om någon skulle fråga mig om dom fick använda mitt namn(som jag för övrigt har kallats i verkliga livet i sju år), skulle jag knappast vara mer positivt inställd till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Har han stake så ber han om ursäkt. Räkna inte med en ursäkt i såfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Räkna inte med en ursäkt i såfall Den var faktiskt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Räkna inte med en ursäkt i såfall Haha w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 OMG allt är mitt fel Hmm om jag inte hade skrivit det hade inte jag fått stryk imorgon Du får inte stryk.... ja ska iaf inte slå dig... de va mitt eget fel så ja får väl göra en grej som ja borde göra fast ja inte tror de hjälper: Förlåt Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts