Diezl Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Det finns sportgalor, filmgalor, musikgalor etc. Därför tycker jag att vi ska ha en liten gala för de bästa "prestationerna" 2004. Man ska helt enkelt rösta på olika personer och på vilken kategori. Regler: Inte rösta på sig själv Inte göra reklam för sig själv (frenzy ) Ska vara från året 2004 VIKTIGT: För att rösta så Pm:a mig med dina röster från och med nu! Det tar inte så lång tid! Och det blir mycket enklare att sammanställa! Ni som redan börjat rösta snälla editera bort den och skicka den sedan i pm så att inte flera gör samma sak. Nya kategorier: Årets Topic & Övrigt läs nedan för förklaring PRISUTDELNING SKER SÖNDAG 16/1! RÖSTNINGEN SLUTAR 15/1 Detta för att det ska bli mer spännande (tack för iden topp3 ) Du kan fortfarande disskutera och snacka om olika kandidater här om deras underbara/katastrofala citat eller bloopers t.ex. Det är mängden röster men även motivationer och exempel på varför en viss person ska vinna som spelar in Kategorierna: 1. Årets Admin/Moderator: 2. Årets Noob: 3. Årets Citat: 4. Årets Nykomling: 5. Årets Know-It-All: 6. Årets Spammare: 7. Årets Avatar: 8. Årets Signatur: 9. Årets Bråk: 10. Årets Blooper: 11. Övrigt: Det som inte passar in på de andra! motivering avgör! 12. Årets topic: Årets bästa tråd Motivera Ha med länkar så man kan se dem i sitt sammanhang. Skriv tydligt vem ny röstar på OM NI TYCKER DET SAKNAS KATEGORIER SÅ TIPSA OM NYA När tävlingen slutar återkommer jag med. Redigerad 8 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det blir bättre om man PM:ar Diezl med sina nominationer, blir mer spännande då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Över ett år sen "Vad betyder runka?" frågades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Årets "Vara-snäll-mot-alla" borde vara med också Och snälla, LÄS innan ni postar. Ni ska PM:a, inte skriva i topic.. Och som BigBear sa, "vad betyder runka?" kommer inte från 2004. Naj, nu ska jag gå på jakt efter saker. EDIT: Haha! Måste bara posta denhär, skönaste citatet som jag hittade när jag pillade runt http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=14898&hl= Heja BigBear, det är bra Redigerad 8 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) ___ SKRIV PM! Vad fan är problemet? Alla som skriver här inne borde på en varning eller nåt. Diezl lägg till en ny kategori: "11. Årets mest IQ-befriade person/personer" Alla som skriver sina röster i denna tråd. skulle svaret bli från mig.. Årets Blooper: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...13&t=5968&st=40 Tyvärr är det från 2003 Carolus: HAHA ÅRETS CITAT DÄR! Hur fan vet du om vi skickar PM!? Private Message.. Redigerad 8 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) NY KATEGORI: Övrigt: Här får man nominera folk för en "prestation" som inte passar in de andra kategorierna. Här är inte mängd röster utan här är det motivering som allt hänger på. Jag avgör vem som vinner! Redigerad 8 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) NY KATEGORI ÅRETS TOPIC: Mängd röster och motivering avgör. Redigerad 9 januari, 2005 av Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Har en idé på en ny kategori: Årets GTAsajten-Serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Har en idé på en ny kategori: Årets GTAsajten-Serie Blir nog ingen hit... Det handlar liksom om HELA GTAsajten... Inte bara om en topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Lugna ner er lite, vad gör det om vissa hellre postar i topicen än skickar PM? Visserligen blir det mer spännande...men säg så här, PM röster har egentligen två rösters värde, medans dom som postar här bara har ett. Vart är: Årets comeback (Både Ebeeto och Stell har ju gjort bejublade comeback's) Årets roligaste forumit Årets forumit (Det finns ju en årets mod, så varför inte?) Ähh återkommer... btw: Oavsett vad någon säger så är det här årets kommentar, ingen snack om saken: när jag ska logga in så ser jag mina kontakter och sekunden efter hänger de sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Lugna ner er lite, vad gör det om vissa hellre postar i topicen än skickar PM? Visserligen blir det mer spännande...men säg så här, PM röster har egentligen två rösters värde, medans dom som postar här bara har ett. Vart är: Årets comeback (Både Ebeeto och Stell har ju gjort bejublade comeback's) Årets roligaste forumit Årets forumit (Det finns ju en årets mod, så varför inte?) Ähh återkommer... btw: Oavsett vad någon säger så är det här årets kommentar, ingen snack om saken: Jag gav ett förslag till Diezl som vi inte behöver diskutera just nu Årets forumit är jag (Eller iaf dagens) för jag har vart jääääättesnäll mot alla nya i sa-forumet Funnybunny, mjo, det citatet gillar jag också (som jag skrev på förra sidan eller nåt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag gav ett förslag till Diezl som vi inte behöver diskutera just nu Årets forumit är jag (Eller iaf dagens) för jag har vart jääääättesnäll mot alla nya i sa-forumet Funnybunny, mjo, det citatet gillar jag också (som jag skrev på förra sidan eller nåt) Heey !111!!! Regelbrott!!!!!!1111!!!!!!ettettettoneone!!!!!111 OMG WTF!111!!!!! You Myggot!½!!½§§!! Kort sagt... Ingen reklam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag gav ett förslag till Diezl som vi inte behöver diskutera just nu Låter som ett förslag där sex är inblandat på ett hörn...men inte skulle väl du och...nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Heey !111!!! Regelbrott!!!!!!1111!!!!!!ettettettoneone!!!!!111 OMG WTF!111!!!!! You Myggot!½!!½§§!! Kort sagt... Ingen reklam! Tyst, jag är ForumGalan's vaktmästare.. Funnybunny: Näe, det har inget med sex att göra.. Men om jag säger det här skulle nog alla göra samma galna sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tyst, jag är ForumGalan's vaktmästare.. Funnybunny: Näe, det har inget med sex att göra.. Men om jag säger det här skulle nog alla göra samma galna sak.. Yeah Suuure! Vem har sagt det, va? va? VA? (Liten gnutta sarkasm!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Funnybunny: Näe, det har inget med sex att göra.. Men om jag säger det här skulle nog alla göra samma galna sak.. Arghh...I need to know, I'm about to die. The only thing that can save me is...well, reveal your secret to me, and maybe i survive! Yes...excellent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Yeah Suuure! Vem har sagt det, va? va? VA? (Liten gnutta sarkasm!) Jag har hjälp Diezl med denna tråd, så självklart är jag "vaktmästare" Arghh...I need to know, I'm about to die. The only thing that can save me is...well, reveal your secret to me, and maybe i survive! Yes...excellent. Funnybunny: LÅL!? I dont fattade anynånting of vad du saying!?!??! Redigerad 8 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Lugna ner er lite, vad gör det om vissa hellre postar i topicen än skickar PM? Visserligen blir det mer spännande...men säg så här, PM röster har egentligen två rösters värde, medans dom som postar här bara har ett. Vart är: Årets comeback (Både Ebeeto och Stell har ju gjort bejublade comeback's) Årets roligaste forumit Årets forumit (Det finns ju en årets mod, så varför inte?) Ähh återkommer... btw: Oavsett vad någon säger så är det här årets kommentar, ingen snack om saken: Förstår vad du menar med två röster Funnylin, men jag lovar att jag kommer inte mixtra med rösterna. Det ända jag kommer ha påverkan är Övrigt det öppna kategorien där det kommer vitt skillda röster på olika saker som man inte riktigt kan räkna i mängd... Vad är en Forumit? Och påtal om den kommentaren så är den redan nominerad EDIT: Låter som ett förslag där sex är inblandat på ett hörn...men inte skulle väl du och...nej... UUUGH!!! Funny snälla lägg av... GtaJägaren Lägg av... (rysningar) Jag avslöjar: GtaJägaren tipsade om att jag skulle be om moderatorbefogenhet (för den här tråden) eftersom folk uppenbarligen inte följer reglerna... PUNKT SLUT! Inget mer skitsnack! Redigerad 8 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Vad är en Forumit? En forumit är en gubbe eller kärring man, kvinna, eller ett småbarn som sitter och slösar bort sitt liv vid ett forum.. Som vi alltså Redigerad 9 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 En forumit är en gubbe eller kärring som sitter och slösar bort sitt liv vid ett forum.. Som vi alltså Är du en kärring? Inte jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts