Ballena Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Jag har nu fått hitman skill i båda vapnen men vad händer då? jag märker ingen skillnad från när jag inte hade hitman skill. Redigerad 8 januari, 2005 av Ballena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Du kan skjuta samtidigt som du rör dig och sikta på folk längre bort mm. Men nej, inga dubbla vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Förutom det beaver säger får du också bättre precision, vilket gör att du lättare får headshots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 En fråga tiull, när man seplar biljard hur skuter man iväg kulan med r spaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 OFFTOPIC Men eftersom jag är så snäll så svarar jag iallafall. Du drar bak vänster analogspak och skjuter sen fram den ganska fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Och yttligare en, var köper man gta sa sound skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Och yttligare en, var köper man gta sa sound skivan? Här eller Här eller i GTASaktens webbshop Redigerad 8 januari, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts