Blade87 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hej! jag har ett lite problem, undrar vad man ska göra på torget eller vad det nu är på uppdraget *Anticitizen one* ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men seriöst kan ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men seriöst kan ingen? Hmm.... Vilket torg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det finns en Half Life 2 tråd redan, nåja. Döda alla Striders, har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hmm.... Vilket torg?? Vet inte om de nått torg direkt men, den första öppna platsen på uppdraget, man ska ut och förstöra en generator som står där tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hallå..ingen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 År det där man möter några som slår följe med en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 År det där man möter några som slår följe med en? Japp..å sen säger tjejen att man ska ut å förstöra en generator, där generatorn står e de typ en korsning med en stor fontän i mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Japp..å sen säger tjejen att man ska ut å förstöra en generator, där generatorn står e de typ en korsning med en stor fontän i mitten Meh, du ska bara döda alla gubbar som kommer, sen så säger hon hur du ska paja generatorn. Svårt? Nääeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Meh, du ska bara döda alla gubbar som kommer, sen så säger hon hur du ska paja generatorn. Svårt? Nääeeee Jaha men då kan väll berätta vart hon har tagit vägen då hittar henne liksom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Tror du ska typ till en dörr (fet port bakom fontänen) som öppnas när du närmar dig den. Menmen, jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Tror du ska typ till en dörr (fet port bakom fontänen) som öppnas när du närmar dig den. Menmen, jag vet inte Jaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Alltså hon står ju och fipplar med generatorn. Sen när hon säger att hon är klar använder du gravity gun och skjut på den runda bollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Alltså hon står ju och fipplar med generatorn. Sen när hon säger att hon är klar använder du gravity gun och skjut på den runda bollen. Ok vart exakt är den runda bollen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs! http://www.gamefaqs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts