Stevex Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hittade inte en topic om det här så jag gör en nu. Vad tror ni att det blir för systemkrav till GTA : San Andreas på dator ? (Hoppas min dator klarar det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Något liknande som till VC förstås.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 En sak jag vet har läst det nån stans: 4 skivor för att installera 8Gb på hårdisken krävs nåt sånt iaf! datans snabbhet blir väll likvärdig som GTA3 och VC om du förstår hur jag menar! sen vet jag inge mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) En sak jag vet har läst det nån stans: 4 skivor för att installera 8Gb på hårdisken krävs nåt sånt iaf! datans snabbhet blir väll likvärdig som GTA3 och VC om du förstår hur jag menar! sen vet jag inge mer! 4 skivor , borde man inte kunna ta en DVD skiva , 8 Gb det är bara 4.5 Gb på Half-Life 2 Redigerad 8 januari, 2005 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 4 skivor , borde man inte kunna ta en DVD skiva , 8 Gb det är bara 4.5 Gb på Half-Life 2 Hade de kunnat ha en vanlig DVD till PS2 hade det haft det, men nu fick det ju bara plats med dubbla lager och ny kompressionsteknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tur är vell det det skulle blivit jobbigt att byta skivor hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hade de kunnat ha en vanlig DVD till PS2 hade det haft det, men nu fick det ju bara plats med dubbla lager och ny kompressionsteknik. Är det inte en vanlig skiva till PS2? är det dubbelsidig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är det inte en vanlig skiva till PS2? är det dubbelsidig? Det var ju ett jäkla ståhej om det, men om man ska tro R*(vilket man bör) så är det två lager med ca 4 Gb hårt komprimerat data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Asså så som Sa ser ut på Ps2 så lär det vara samma klrav på SA som på Vc. men visst kan man andra grafiken ganska mycket.. men det där med 4 skivor var att ta i. det kommer inte att bli snyggare än Half-life 2 är.. men det kommer säkert att bli snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag tror att man måste ha en grymt bra dator för att kunna njuta av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tur att man har en grymt dålig data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag lovar jag ljuger inte om fyra skivor det är ju jä****t stort ju, när man tänker efter finns det ganska många andra spel med fyra skivor exempel:sims2 och lite andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Jag tror att man måste ha en grymt bra dator för att kunna njuta av spelet Här sitter man ju med en ganska bra dator Redigerad 8 januari, 2005 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Något liknande som till VC förstås.. Öööh, är du dum!?!? Det är typ 3 ggr så stort så VC(om inte större), hur kan det då ta lika mycket plats?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tror ni att det räcker med det bästa man kunde få för ett år sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts