ZcruweN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag förstår mig inte på Halos servar för mig laggar det bara kan nån ha en aning om varför det är så, jag kommer in i spelet men sen efter typ 30 sek börjar det lagga som f**n för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Jag förstår mig inte på Halos servar för mig laggar det bara kan nån ha en aning om varför det är så, jag kommer in i spelet men sen efter typ 30 sek börjar det lagga som f**n för mig! Servern du spelar på ligger hos alibaba eller så har du får dålig dator för spelet ??? eller vad har du för internet? Redigerad 8 januari, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har 2Mb adsl, spelet funkar s**t bra på singelspel, min brorsa har likadant internet laggar inte ett s**t där. fattar inte vad det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Du kanske spelar på servrar med typ 300 i ping/latency? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts