Elander Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag har fått Half life 2 och det funkar när jag kör singelplayer....men när jag ska köra multiplayer så kan jag inte gå bara byta vapen...ibland börjar jag utan att valt till en sånn som glor på vet ni vad felet är? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har fått Half life 2 och det funkar när jag kör singelplayer....men när jag ska köra multiplayer så kan jag inte gå bara byta vapen...ibland börjar jag utan att valt till en sånn som glor på vet ni vad felet är? Tacksam för svar Börja med att plocka upp vapen goddamit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Glömde skriva att jag kan inte gå på multiplayer heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts