Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är det värt att köpa Xbox? Har sen tidgare PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Självklart är det det, finns ju spel som Fable, Halo1,2, Ninja gaiden, plus en massa annat kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Enligt mig är det inte värt det om man inte samtidigt chippar eller softmoddar det Härliga funktioner såsom att glo på DivX/XviD filmer på teven och spela spel från hårddisken är underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jo skaffar jag mig en xbox blir det säkerligen ny större hd plus chip En polare sa te mig att det finns chip man slipper löda, bara skruva isär sitt xbox och sen trycka fast det, finns de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ja, finns lödfria adaptrar till Xenium, SmartXX med mera, men köper du en ny xbox får du troligtvis en 1.6b och då msåte du ha ett spider-chip för att få lödfritt, och det suger. Då är det nog bättre att lämna in och låta någon chippa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Okej, blir troligtvis en Crystal jag köper. Men det finns ingen i närheten som löder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 !!!! NEj köp inte en xbox!! du är du en svikare! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad har alla emot xbox :'( INGENTING. Dom bara hatar dosorna. Och dom värgrar ta emot fakta om att det fins kontroller som är mycket bättre, och förutom kontrollerna så kan man ju gämnföra bara PS2 Konsollen och Xbox konsollen, det är stor skillnad. Xbox är helt klart bäst. Jo, Xbox är värt att köpa du komer inte ångra dig. Buy it man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Köp xboxen! För det äger du kan: Spela brända spel, se dvd filmer, spela spel på hårdisken, man kan byta ut hårdisken mot en större (max 1tb), Skicka över filmer som du laddat ner från datorn till xboxen så kan du se filmen på tv (klarar dom flesta filmformaten), man kan stänga av det om man ska spla xbox live, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Köp.. Chippa.. Njut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) WWW.SPJUVER.COM www.swemods.com Ställen som dom chippar. På swemods kan man köpa en chippad xbox Edit : Här är beviset att storbokstav är störigt man kan inte börja en mening med internet adress.... Redigerad 8 januari, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag tycker XboX kontrollen är skönare än PS2 dosan. vissa säger att man inte når knapparna. isåfall har jag väldigt stora händer som når min egna tummar rakt över knotrollen. förbannade överdrivare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Köp xboxen! För det äger du kan: Spela brända spel, se dvd filmer, spela spel på hårdisken, man kan byta ut hårdisken mot en större (max 1tb), Skicka över filmer som du laddat ner från datorn till xboxen så kan du se filmen på tv (klarar dom flesta filmformaten), man kan stänga av det om man ska spla xbox live, Senaste biosarna stöder 4tb, vad nu det ska vara bra för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nää, vänte till PS3 som kommer om nåt år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nää, vänte till PS3 som kommer om nåt år 2006 kommer det, orkar inte vänta Och så lär det dröja innan det sänks till normalt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 XBOX är verkligen värt att köpa! Finns roligare spel till XBOX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Xbox live är det roligaste som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hoppas du blir noejd. (skrev detta pa xbox ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Halo1/2 är tråkiga på xbox! Ifs... Alla FPS-spel är tråkiga på xbox! Allt siktande och bytande från thumstick till A/B/X och Y knappen är jobbigt som faen! Köp en ny PC! Och ett headset om du absolut vill snacka med dina kompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Halo1/2 är tråkiga på xbox! Ifs... Alla FPS-spel är tråkiga på xbox! Allt siktande och bytande från thumstick till A/B/X och Y Det är ju det som är kul, man känner sig lite noobig ÄdIt: Ja, det är värt att köpa X-box. Dem flesta spel som bara finns till x-box är oftast roliga. Själv äger jag ingen X-box bara en PS2. Redigerad 8 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts