Hummler Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Har du det? Isf, vad har dom lurat dig med? Kul att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vad? Hur? När? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Drog hem en signal i sommras. Blev spammad på SMS 2ggr i månaden så jag skickade ett avregistrerings-SMS. Inga problem sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vad? Hur? När? Ozzy wannabe `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ozzy wannabe `? Bara undrade vad Jamba var och varför man blir lurad av dom. Men nu påminde Stell mig om vad det var...så nu kom jag på det...så nu behöver ingen säga det till mig...för nu har jag lärt mig det...för Stell sa det...och då kom jag på det...ehm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 "Bubbles?! Im king of fucking darkness, I dont want any fucking bubbles! Sharon!!!" Oslagbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 "Bubbles?! Im king of fucking darkness, I dont want any fucking bubbles! Sharon!!!" Oslagbart Nej detta : I love you all i love you all more than life itself , but your all fucking mad ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 "Bubbles?! Im king of fucking darkness, I dont want any fucking bubbles! Sharon!!!" Oslagbart Var han inte Prince of darkness nyss? Värst vad den snubben avancerar snabbt. Då vill jag vara Duke of darkness, eller kanske Knight of darkness. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Var han inte Prince of darkness nyss? Värst vad den snubben avancerar snabbt. Då vill jag vara Duke of darkness, eller kanske Knight of darkness. Haha jo det ska va Prince of the darkness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Inte för att rikta mig mot någon eller några, men man måste ju vara lite småtrög om man går på det där. Sånna erbjudanden i allmänhet är ju så uppenbara...tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jamba är den vidrigaste reklamen som går på TV. Vem faen vill ha en orgasm, toalett eller en fakebaby som ringsignal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Bara jag får vara Bitch of Darkness . Men om han är King då så kan ju JAG vara prince... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jamba är den vidrigaste reklamen som går på TV. Vem faen vill ha en orgasm, toalett eller en fakebaby som ringsignal? G33k's want that ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Haha jo det ska va Prince of the darkness Men oj... Mobba mig inte alltför hårt... Jag vill inte bli den nye Meto... Snälla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Men oj... Mobba mig inte alltför hårt... Jag vill inte bli den nye Meto... Snälla :'( Ok du är förlåten haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Men oj... Mobba mig inte alltför hårt... Jag vill inte bli den nye Meto... Snälla :'( "I will never, ever forgive you for what you did. It's to painfull for me to even talk about it, goodbye!" ...ehm...det är lugnt, allvarligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Utan att ens skickat/surfat varit i kontakt med jamba så drog dom av 30,- från min plånbok och terroriserade mig med sms. Skickade ett avreg. sms och allt har slutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har blivit lurad av Jamba! Jag ville bara ha "She Will Be Loved" med Maroon5 så jag skaffade det, och sen snodde det nittio spänn av mig... Men morsan ringde till dem (det var en finsktalane man som satt i tyskland...) och han skickade en hundring till mig! Yaaay! Och jag och Siana vill gärna tillägna den här topicen en bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Fint, nu gör dom reklam för bildserier från tjejen ur "Call On Me" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Inte för att rikta mig mot någon eller några, men man måste ju vara lite småtrög om man går på det där. Sånna erbjudanden i allmänhet är ju så uppenbara...tycker jag iaf. Lite off-topic, men är inte din avatar lite för mäktig? 400kb kan döda ett 56kbit-modem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts