Gäst Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) E less på alla frågor som Vars e spökbilarna? Jag vill se en spökbil men var? osv. Här är en karta gjord av gurfi http://www.badanka.com/upload/uploaded/post-31-1105135929.jpg Och här en av mig Redigerad 7 januari, 2005 av Enbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag vill se en spökbil men var? Och här kan man se de. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Och här kan man se de. Alla är inte medlemmar på dendär skitsidan som jag sagt förut.. Skicka filmerna till mig så kan jag lägga ut dom någonstans.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Och här kan man se de. Ska jag upplysa om att det där bara linkar till Azone på lunar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Alla är inte medlemmar på dendär skitsidan som jag sagt förut.. Skicka filmerna till mig så kan jag lägga ut dom någonstans.. Vet inte många som inte är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Här har du en! *vinkar ivrigt* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ska jag upplysa om att det där bara linkar till Azone på lunar Nja det behöver du nog inte upplysa om, tror folk märker det själva när de trycker på "här" ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag tror alla som är medlämmar här vet vad spökbilar är och vart dom ligger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag tror alla som är medlämmar här vet vad spökbilar är och vart dom ligger Nej det verkar ju inte som de, väldigt många som frågar vad det är och var de finns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Gå in på dina "Prylar" och länka från prylarsidan direkt hit! Vet inte om detta funkar men et är värt ett försök http://www.lunarstorm.se/azone/prylar Hepp...funka inte Redigerad 7 januari, 2005 av Enbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Nej det funkade ju inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Finns uppe på första inlägget^^ Redigerad 7 januari, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Lägger in den under andra kartan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Åhh azore e medlem på lude... jag menar lunarstorm larvigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Åhh azore e medlem på lude... jag menar lunarstorm larvigt Rolig kommentar.. Men tyvärr tar jag inte åt mig... Är ju bara några 100 000 ungdomar till som är medlem där. Tror snarare du ska känna dig mobbad som inte ä medlem där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Rolig kommentar.. Men tyvärr tar jag inte åt mig... Är ju bara några 100 000 ungdomar till som är medlem där. Tror snarare du ska känna dig mobbad som inte ä medlem där. haha, fan va ful du är Jag känner ingen som är medlem där, förutom min syster, fast hon använder den knappt. på lunarstorm finns det bara dessa personer i princip: Killar: 9 - 14 år (Lunarstorm är coOlt!!1) Tjejer: 12 - 15 (fjortisar) Gamla pedofil gubbar: 30 - 40 Så om jag får gissa, så är du ungefär 13 - 14 år? Fast med tanke på att du bryr dig om bensinpriserna (dit du länkar) så skulle du kunna vara en av pedofil gubbarna, men ditt uppförande tyder på 13 - 14 (Tror snarare du ska känna dig mobbad som inte ä medlem där.) = dum? BTW, Jag har ingen lunar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 De Sergej först drar du upp en gammal tråd. Sen är medelsnittet när det gäller ålder i Lunarstorm mellan 15-18 år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 haha, fan va ful du är Jag känner ingen som är medlem där, förutom min syster, fast hon använder den knappt. på lunarstorm finns det bara dessa personer i princip: Killar: 9 - 14 år (Lunarstorm är coOlt!!1) Tjejer: 12 - 15 (fjortisar) Gamla pedofil gubbar: 30 - 40 Så om jag får gissa, så är du ungefär 13 - 14 år? Fast med tanke på att du bryr dig om bensinpriserna (dit du länkar) så skulle du kunna vara en av pedofil gubbarna, men ditt uppförande tyder på 13 - 14 (Tror snarare du ska känna dig mobbad som inte ä medlem där.) = dum? BTW, Jag har ingen lunar. Sergej alla 13-14 åringar är inte fjortisar. Klart man har haft lunar, men det är inte så att man använder den.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Sergej alla 13-14 åringar är inte fjortisar. Klart man har haft lunar, men det är inte så att man använder den.. Nej, klart inte, men det är bara så att majoriteten av 9-13 åringar som har lunarstorm, har det bara för att de anser att det är coolt. :-/ Särskillt: "Tror snarare du ska känna dig mobbad som inte ä medlem där." Det är nog det dummaste jag hört på 180 år Redigerad 29 maj, 2005 av Sergej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nu får ni väl lugna ner er lite! Ni är fett offtopic och gör en massa personliga påhopp, sånt passar inte hemma här på Gtasajten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts