Krillepille Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Tja alla jag starta denna tråd efter som jag träffar inga svenskar på Xbox live. TAG: Krillee SPEL: Ghostrecon 2, burnout 3, raimbow six 3-Black Arrow och amped 2. Redigerad 8 januari, 2005 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) MetoC7 Spel: Halo 2, Midtown Maddnes nånting. Redigerad 14 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 MetoC7 Lite off-topic, men var killen i din quote (signaturen) du eller? On-Topic: har varken XBLive eller Xbox, men på Central Station (PS2) är mitt nick muppen om jag kommer ihåg det rätt (samma nick som @ Ratchet & Clank 3: Up your arsenal!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du muppen, jag heter Sikorka ... på Centarl station förstås! Va spelar du för online spel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Lite off-topic, men var killen i din quote (signaturen) du eller? On-Topic: har varken XBLive eller Xbox, men på Central Station (PS2) är mitt nick muppen om jag kommer ihåg det rätt (samma nick som @ Ratchet & Clank 3: Up your arsenal!) Nep, han va taxikörare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hter "jocke eu" på xbox live har spelen: Rainbow six 3 Black arrow, Counter-strike, Ghost recon, Unreal the awakings och Midtown madness 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du muppen, jag heter Sikorka ... på Centarl station förstås! Va spelar du för online spel då? Hittils har jag bara R&C YUA som är online enabled, men det blir ju förmodligen fler spel i framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hittils har jag bara R&C YUA som är online enabled, men det blir ju förmodligen fler spel i framtiden... Är det här ps2 tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Är det här ps2 tråd? Nej? Är det någon fel att man skriver ett inlägg som handlar om ps2's motsvarighet eller? Han frågade mig, jag kunde iofs pmat honom, men om det fanns någon annan som lirade online med ps2an så vore det trevligt om han/hon fick reda på mitt nick ifall vi skulle mötas någon gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts