Jump to content

Game Cube

Ante89
 Share

Recommended Posts

Gör så här för att spela GTA:SA på din Gamecube...

Gå till slöjden på din skola. Sätt din GTA:Sa skiva i svarven och börja svarva ner typ till hälften. Nu bör din GTA:SA skiva få plats i din gamecube (spelet är nu "rippat" (nerbantat) dessutom ;) )

Men spelet kräver minst 8 gb i sparfiler så du får koppla in en Hårddisk för att kunna spara.....

Hoppas min guide hjälpte dig..... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör så här för att spela GTA:SA på din Gamecube...

Gå till slöjden på din skola. Sätt din GTA:Sa skiva i svarven och börja svarva ner typ till hälften. Nu bör din GTA:SA skiva få plats i din gamecube (spelet är nu "rippat" (nerbantat) dessutom ;) )

Men spelet kräver minst 8 gb i sparfiler så du får koppla in en Hårddisk för att kunna spara.....

Hoppas min guide hjälpte dig..... :P

Tack för tipset!

Ska göra det på måndag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det spelar ingen roll om vad lagen säger om emulatorer och liknande. Eftersom emulatorer i de flesta fall används för att spela upp nerladdade spel istället för köpta spel så ses det som olämpligt att prata om det i detta forum. Sunt förnuft är oftast bättre än lagar, därför gäller sunt förnuft på detta forum.

Och om detta nu handlade om ett lagligt köpt spel så kan jag bara säga tyvärr. Vi är hårda i just detta forum.

*CLOSED*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...