Ante89 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hmm det blev något fel på mitt förra inlägg så igen kan man spela sa på en chippad gc eller om man har en ps2 emulator på datorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Prat om Warez är mot reglerna! Idiot! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ja detta blir Report Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Att folk aldrig lär sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Man kan ju tro att det inte finns några regler att läsa.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1079 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 1. Sen när har han pratat om warez? 5 n00bs på rad som inte läser ordentligt. 2. Nej det finns inga emulatorer till gc eller datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 1. Sen när har han pratat om warez? 5 n00bs på rad som inte läser ordentligt. 2. Nej det finns inga emulatorer till gc eller datorn. Han snackar om att kunna spela San Andreas på något annat än Ps2...Vilket just nu är Warez för det finns bara till Ps2 nu. n00b på dig själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Han snackar om att kunna spela San Andreas på något annat än Ps2...Vilket just nu är Warez för det finns bara till Ps2 nu. n00b på dig själv Hahaha fyfan vad du skämmer ut dig. Han kanske vill spela på emulatorer med sin original san andreas skiva? EDIT: Kan alla vara snälla och sluta dra egna slutsatser? Redigerad 7 januari, 2005 av Mikolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Alla säger det dom tycker...Det är warez att spela SA på annat än ps2 just nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Alla säger det dom tycker...Det är warez att spela SA på annat än ps2 just nu. Nej det är fullt lagligt om man äger en original skiva. att det inte finns emulatorer är en annan sak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Tycker inte det är warez så länge det finns en orginal SA skiva med i bilden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Att äga en skiva är en sak...Det handlar om vad man spelar den på.....Chippar jag min ps2 så att man kan spela HALO2 på något konstigt sätt så är det Warez även om jag har en Xbox och HALO2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det är inte Warez så länge man har orginal skivan Jag har zelda ocarina of time på emulator, eftersom jag också har orginal spelet är det fullt lagligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Alla sorts emulatorer är warez... Eller? 1. Du snackar warez 2. Din förra tråd blev antagligen borttagen av en mod/admin. 3. Reported @gamemaster: Det stämmer tyvärr inte, det är bara skit alla emulatorsidor hittat på för att få folk att ladda ner.. Redigerad 7 januari, 2005 av GTaJäGaReN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Nej, alla emulatorer är inte olagliga. Det är, så vitt jag vet(dvs senast jag kollade, för ett par år sedan), lagligt att inneha (i alla fall SNES och sådant) ett spel till en emulator i 24 timmar innan man måste ta bort det. Vet inte om det gäller denna generationens spel dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Om man köper ett spel till en en enhet är det meningen att man ska bruka spelet på just den enheten. Såvida spelet inte har släppts till en annan konsoll så räknas det som warez. Redigerad 7 januari, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Nej, alla emulatorer är inte olagliga. Det är, så vitt jag vet(dvs senast jag kollade, för ett par år sedan), lagligt att inneha (i alla fall SNES och sådant) ett spel till en emulator i 24 timmar innan man måste ta bort det. Vet inte om det gäller denna generationens spel dock. Alla sorts emulatorer är olagliga. Detdär med att man får ha spelet 24 h eller hela tiden om man äger originalet är struntprat som jag sa. Det är för att få folk att tanka ner det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Exakt! Därför är det warez att spela SA med emulator till PC nu. Och det kommer (Kanske) alltid vara Warez att spela det till GC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) 1. Gtajägaren: Äger du spelet är det fullt lagligt att ha en backup kopia. 2. Gtajägaren igen: INGEN emulering är olaglig, det är spelen (romsen) som är olagliga isåfall Förutsatt att man inte äger ett originalet. Orsaken till att Bleem blev stämt var för att dem använde sig av Playstation's BIOS som sony skrivit, vilket är olagligt. 3. Corleone och Enbom: Äger jag SA får jag emulera det på vilket jävla system jag vill, fullt lagligt. Ingen kan säga att jag måste spela mitt playstation 1 spel på min ps2 och inte på min xbox. 4. Enbom: Jag äger Halo 2. Jag har en chippad xbox. Jag har halo 2 nerladdat på min xbox hårddisk. Lagen säger att jag får inneha kopior av min egendom. Det här är 100% Fakta, allt annats som sagts i tråden är falskt så tro inte på det. Och för att tilläga så att ni förstår varför det inte är warez, nämn ett ställe i hans topic där han säger att han har ett piratkopierat san andreas. Redigerad 7 januari, 2005 av Mikolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts