emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vilka snälla Forumiter Tycker om den jättebra serien As if. Jag tycker iallafall att den är asbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Den är okej tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Den är väl hyfsad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 As If är skitbra! Har dock inte sett så många avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 JAg håller med dig Funny JAg har inte heller sett så många avsnitt.MEn det JAg har sett är jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 JAg håller med dig Funny JAg har inte heller sett så många avsnitt.MEn det JAg har sett är jättebra Emil.. kan du sluta skriva som hackerman? (aka dyslektisk unge som inte vet när man ska ha liten eller stor bokstav) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 JAg får skriva såhär om JAg vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 JAg får skriva såhär om JAg vill MeN dEt Är sTöRaNdE!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är bra Guardian. Du lär dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 MeN dEt Är sTöRaNdE!1111 Nej men hemska tanke!111ett ett, du glömde skriva "ett ett".... ... okej jag har lite konstig humor... ehm... as if? Har aldrig sett det faktiskt, vilken kanal, tid, hur, när, var, ekorrar, där?, muppar.... ehm........ .... vad handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nej men hemska tanke!111ett ett, du glömde skriva "ett ett".... ... okej jag har lite konstig humor... ehm... as if? Har aldrig sett det faktiskt, vilken kanal, tid, hur, när, var, ekorrar, där?, muppar.... ehm........ .... vad handlar det om? Tror det går på ztv det har gått på trean förut. Serien handlar om några ungdomar som festar och sånt i nån stad i England . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Jag såg på det när det hade premiär i Sverige, såg ett par avsnitt, sen tröttnade jag. Kort sagt, den duger som tidsfördriv inte mer. Redigerad 8 januari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Aldrig hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tror det går på ztv det har gått på trean förut. Serien handlar om några ungdomar som festar och sånt i nån stad i England . Wow, det låter jättekul... NOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Du kan ju kolla ett avsnitt innan du uttrycker dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts