Crille Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 ge mig några tips hur man ska ta sig därifrån när man rånat... SWAT bara skjuter sönder taxin man ska rymma i...*grrr...* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 skjut sönder deras bilar med chrome shotgun.. 3 skott sen är den sprängd.. kör sen norrut till paynspray som ligger på samma gata.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Göm en bil bakom bannken sen när du är ute springer du till den och drar till Sunshine Autos pay'n'spray och srayar bilen... Sen är det stället du ska till nästan brevid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Göm en bil bakom bannken sen när du är ute springer du till den och drar till Sunshine Autos pay'n'spray och srayar bilen... Sen är det stället du ska till nästan brevid... men gubbarna som ska me i bilen hänger ju inte me runt banken... d står bara "you´ve lost Phil"... fasiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Du får gå sakta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 (redigerad) jag hadde mp5 och en pyton och armoru om du inte dör så mycket i banken lite armoru bara så klarar du dig i banken sen utan för så sjöt jag ner alla poliser (swat)som stog och vänta på än sen jag tog taxin och färga den i payinspray Redigerad 12 december, 2002 av gtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Hur stavar du egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Hur stavar du egentligen... Vart är det fel stavat då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 jag hadde mp5 och en pyton och armoru om du inte dör så mycket i banken lite armoru bara så klarar du dig i banken sen utan för så sjöt jag ner alla poliser (swat)som stog och vänta på än sen jag tog taxin och färga den i payinspray pyton = python armoru = armor sjöt = sköt stog = stod Inte för jag bryr mig då jag är inte din svenska lärare... men du frågade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 pyton = python armoru = armor sjöt = sköt stog = stod Inte för jag bryr mig då jag är inte din svenska lärare... men du frågade sköt = skjöt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 the job=maffigt he he klara det på första försöket utan svårigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 sköt = skjöt HAHA!!!! SKJÖT!!!!= SKÖT!!! FATTA!!!!! Hadde=Hade utan för=utanför payinspray= Pay'n'Spray E du utlänning?? sen jag tog taxin och färga den i payinspray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 fan va folk stavar fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts