Graphic Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Har hört talas om flygskolan hur börjar man där och var finns den ? snälla hjälp Är tyvärr inte proffs på spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Den finns på tredje ön och du kommer köpa den lite senare i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graphic Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Okej tack så mycket är det den där med massa flygplan på kartan ? okej hur mycket får man köpa den för ? aja ja har snott lite plan och fått lite flygskills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Onödigt kanske men det är bara flygplansvrak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det har funnits ganska många trådar om flygskolan.... lär dig söka!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Han blev medlem i går DaVa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är ingen ursäkt. alla noobs ska läsa regler!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag läste inte reglerna för jag hittade dom inte....Jag lärde dom mig av det snälla folket på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts