Jump to content

Helt sjukt.....!

Carolus XII rex suenica
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Funnylin: Jag tycker o andra sidan att det blir svårt att dra klara paralleller mellan kommunism och religion. Kommunism har aldrig kunnat existera i sin renaste form eftersom den är en utopi medan religion existerar och funkar utmärkt i de flesta fall. Det ni hänger upp er på är den lilla del idioter som använder Gud som en ursäkt att döda andra människor.

Aja, kommer iaf fortsätta se ner på religion som något som inte borde existera i ett modernt samhälle! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aja, kommer iaf fortsätta se ner på religion som något som inte borde existera i ett modernt samhälle! ^_^

Det är lättare att acceptera att människor är olika och har olika behov.

Det är i grunden inte religionen i sig som ska bekämpas utan de dårar som använder det som medel för förtryck och orsak till krig.

I övrigt finns det fler och viktigare saker som inte borde existera i ett modernt samhälle. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som vad? Jag vet att det finns annat men orkar inte komma på allt nu (w00t)

Diktaturer, kärnvapen...ehm vapen, George W Bush, spenat.

Några grejer, finns naturligtvis fler.

Edit: DAMMIT, missade krig...tss

När vi ändå har en religionsdiskussion: http://www.illvet.se/Crosslink.jsp?d=184&a=1218&id=5999

Bara i USA barn, bara i USA.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Diktaturer, kärnvapen...ehm vapen, George W Bush, spenat.

Några grejer, finns naturligtvis fler.

Edit: DAMMIT, missade krig...tss

När vi ändå har en religionsdiskussion: http://www.illvet.se/Crosslink.jsp?d=184&a=1218&id=5999

Bara i USA barn, bara i USA.

Spenat var precis det jag tänkte på! (:!!!:):);)

Nej. Men vad jag främst tänkte på var fattigdom, vapen och knark. De är de tre största hoten mot ett modernt samhälle som jag ser det. Sen finns det ju andra saker som läggas på.

Det var ju en helt sjuk länk du delade med dig av. Jag förespråkar en sund inställning till sin egen religion. Att förneka bra belagda vetenskapliga fakta är inte speciellt konstruktivt.

Kritik och ifrågasättande är viktigt. Stackars ungar....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol! Tror dom verkligen att 20.000 svenskar åker dit för att våldta barn?

Fast jag håller med, ibland går amerikanarnas patriotism över styr. Men när jag var där verka dom inte vara ett dugg främlinghetsfientliga, som dom har sagts vara. Vi var på ett ställe och dom fråga oss vilket land vi kom från. När vi sa "Sweden" så vart väldigt sociala och bara prata, prata. Precis som vi var mycket roligare än dom sjävla....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om någon redan har sagt det, men det finns många pedofiler som åker till Tailand, för att gå besöka horhus och liknande saker, och det fanns säkert flera stycken svenskar, norska,danskar, och så vidare, som kom dit just på grund av det....

Men då tycker man ju att dom kunde gjort något för att FÖRHINDRA det, istället för att starta hataktioner mot svenskar.... eller vad tycker ni

Innan Thailand blev ett populär turist mål (1970-1990) så åkte en massa västerlänningar ner dit endast för att ha sex med små barn. Då motsvarade 80% av alla turister sexköpare nu är det endast kanske 15% av alla turister som köper sex. Alla som undrar varför sydostasien har så stor aids-epedemi kan jag säga till att det beror just på dom här JÄVLA pedofilerna. Hoppas att varenda jävla sexköpande turist dog en ÖVERJÄVLIG DÖD nere i Thailand. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innan Thailand blev ett populär turist mål (1970-1990) så åkte en massa västerlänningar ner dit endast för att ha sex med små barn. Då motsvarade 80% av alla turister sexköpare nu är det endast kanske 15% av alla turister som köper sex. Alla som undrar varför sydostasien har så stor aids-epedemi kan jag säga till att det beror just på dom här JÄVLA pedofilerna. Hoppas att varenda jävla sexköpande turist dog en ÖVERJÄVLIG DÖD nere i Thailand. :wacko:

Det var det dom Inte gjorde ju :wacko:

För den kom på fel ställe.....

Annars hade det bara varit gött !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor