Krishna Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Man säger att man ska slåss mot terrorism, komunism ,diktatur eller liknande bara för att ha en medelmotta bortförklaring för att kunna ha livet av oskyldiga. Nja. USA strävar inte efter att ha ihjäl civila. De vill dock inte offra amerikanska soldaters liv och väljer därför först att bomba stället de ska anfalla sönder och samman innan de sätter in sina trupper. De "smarta" robotar som används missar trots allt ibland vilket innebär civila förluster.... Redigerad 7 januari, 2005 av Krishna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Även om man använder "smarta" robotar blir det civila förluster.... Smarta robotar är sånna som förstör sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Smarta robotar är sånna som förstör sig själva. Det håller jag med om. Särskilt sådana som bygger på radioaktiva ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Inga av dom länkarna funkar ju.... Nej är du överaskad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Smarta robotar är sånna som förstör sig själva. Smarta robotar i det här fallet är robotar som är optimerade för så minimala civila förluster som möjligt. (Ni kan ju kolla hur många civila som dött i Irak för en siffra på hur effektiva dom är...lol) Edit: Doh...doh...doh. Missed that one. Redigerad 7 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det håller jag med om. Särskilt sådana som bygger på radioaktiva ämnen. Då får dom väl förstöra sig själva på mars då så ingen kommer till skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Då får dom väl förstöra sig själva på mars då så ingen kommer till skada. Vi har ju skapat skiten så vi får väl på något sätt stå för det vi gjort. Det räcker ju med att vi sabbar en planet i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vi har ju skapat skiten så vi får väl på något sätt stå för det vi gjort. Det räcker ju med att vi sabbar en planet i taget. Jag får hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Då får dom väl förstöra sig själva på mars då så ingen kommer till skada. Varför inte desarmera dom? ...jäkla omväg att transportera skiten till Mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Jag känner familjen Walker... David och jag lirar golf tillsammans och pappa känner mamman Madelene, hon också försvunnen... :'( Förut trodde jag David var död, men han lever nu EDIT: Det slog mig väldigt hårt när jag läste det där! Redigerad 7 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 http://www.susning.nu/God_hates_fags "Den fördömda sodomins land" Jo jag tackar ja. Hjärntvättade, ignoranta och allmänt korkade Amerikaner verkar det finnas förvånansvärt gott om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Varför ska alltid allt på detta forum bli politisk kamp mellan höger/vänster anti-usa/pro-usa människor? Och snälla funnylin, usa har bidragit mest i hela världen med kunskap. Pengar till fattiga länder likaså. Det kan du inte böja på.. Och varför i hela helvete skulle usa sträva efter att döda civila. btw: Diezl jag vill ha ditt svar på din rasist smörja.. Redigerad 7 januari, 2005 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Och jag vill hjälpa till. Fyfan vad härligt att skära sönder ansiktet på dom stödiga jävlarna. Sen säljer vi dom till en nekrofil/psykopat som går under namnet jätte *****. Nej, som går under namnet.....Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Och snälla funnylin, usa har bidragit mest i hela världen med kunskap. Pengar till fattiga länder likaså. Det kan du inte böja på.. Kanske det. Menar du att all kritik då helt plötsligt tappar mark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Varför ska alltid allt på detta forum bli politisk kamp mellan höger/vänster anti-usa/pro-usa människor? Och snälla funnylin, usa har bidragit mest i hela världen med kunskap. Pengar till fattiga länder likaså. Det kan du inte böja på.. Och varför i hela helvete skulle usa sträva efter att döda civila. btw: Diezl jag vill ha ditt svar på din rasist smörja.. U.S.A gör det bara för att visa sin makt och skryta om sig själva som sånna patrioter dom är. Som när Bush för några dagar sedan sa att dom hade en nyckelroll i frågan om hjälp till tsunamins offer. Hade det inte varit bättre om han istället skickade iväg hjälp utan att skryta om sitt bistånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 U.S.A gör det bara för att visa sin makt och skryta om sig själva som sånna patrioter dom är. Som när Bush för några dagar sedan sa att dom hade en nyckelroll i frågan om hjälp till tsunamins offer. Hade det inte varit bättre om han istället skickade iväg hjälp utan att skryta om sitt bistånd. Dom skänkte mest pengar.. Och säg vilket land som inte skrytt om sitt bidrag? Och vet du ens engång vad patriot är? Det är vi alla förhoppningsvis. Kanske det. Menar du att all kritik då helt plötsligt tappar mark? Varför ska folk klagga på ett land som har slängt mer pengar på alla andra än sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Varför ska folk klagga på ett land som har slängt mer pengar på alla andra än sig själv? Så bara för att dom skänker mycket pengar rättfärdigar det alla onda handlingar dom genomför. Är dte så du menar? Det verkar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Lite väl sjukt... Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det var ju samma sak med kriget i Vietnam och det som just nu pågår i Irak. Man säger att man ska slåss mot terrorism, komunism ,diktatur eller liknande bara för att ha en medelmotta bortförklaring för att kunna ha livet av oskyldiga. Om man som folkvald säger att man ska slåss mot diktatur är det väl diktaturen man ska slåss mot, inte civila? Öhm.. jag tror inte att det är en "ursäkt" för att ha ihjäl civila.. jag tror inte heller på att USA vill se blodet rinna nerför gatorn i afghanistan eller någon annanstans.. det var inte USAs mål att döda så många oskylidga som möjligt BTW: jag stödjer inte USA.. men jag försvarar dom lite bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Helt sjuk text. (syftar på godhatesfags.com). Ok, man ska ha respekt för allas åsikter men det kan vara lite svårt när man ser sådant. Usch...Orkar inte skriva något mer men när ja orkar gör jag det Redigerad 7 januari, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts