Jump to content

Helt sjukt.....!

Carolus XII rex suenica
 Share

Recommended Posts

Man säger att man ska slåss mot terrorism, komunism ,diktatur eller liknande bara för att ha en medelmotta bortförklaring för att kunna ha livet av oskyldiga.

Nja. USA strävar inte efter att ha ihjäl civila. De vill dock inte offra amerikanska soldaters liv och väljer därför först att bomba stället de ska anfalla sönder och samman innan de sätter in sina trupper. De "smarta" robotar som används missar trots allt ibland vilket innebär civila förluster....

Redigerad av Krishna
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Smarta robotar är sånna som förstör sig själva.

Smarta robotar i det här fallet är robotar som är optimerade för så minimala civila förluster som möjligt.

(Ni kan ju kolla hur många civila som dött i Irak för en siffra på hur effektiva dom är...lol)

Edit: Doh...doh...doh. Missed that one.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner familjen Walker... David och jag lirar golf tillsammans och pappa känner mamman Madelene, hon också försvunnen... :'(

Förut trodde jag David var död, men han lever nu

EDIT: Det slog mig väldigt hårt när jag läste det där! (w00t)

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska alltid allt på detta forum bli politisk kamp mellan höger/vänster anti-usa/pro-usa människor?

Och snälla funnylin, usa har bidragit mest i hela världen med kunskap. Pengar till fattiga länder likaså. Det kan du inte böja på..

Och varför i hela helvete skulle usa sträva efter att döda civila.

btw: Diezl jag vill ha ditt svar på din rasist smörja..

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska alltid allt på detta forum bli politisk kamp mellan höger/vänster anti-usa/pro-usa människor?

Och snälla funnylin, usa har bidragit mest i hela världen med kunskap. Pengar till fattiga länder likaså. Det kan du inte böja på..

Och varför i hela helvete skulle usa sträva efter att döda civila.

btw: Diezl jag vill ha ditt svar på din rasist smörja..

U.S.A gör det bara för att visa sin makt och skryta om sig själva som sånna patrioter dom är.

Som när Bush för några dagar sedan sa att dom hade en nyckelroll i frågan om hjälp till tsunamins offer. Hade det inte varit bättre om han istället skickade iväg hjälp utan att skryta om sitt bistånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

U.S.A gör det bara för att visa sin makt och skryta om sig själva som sånna patrioter dom är.

Som när Bush för några dagar sedan sa att dom hade en nyckelroll i frågan om hjälp till tsunamins offer. Hade det inte varit bättre om han istället skickade iväg hjälp utan att skryta om sitt bistånd.

Dom skänkte mest pengar.. Och säg vilket land som inte skrytt om sitt bidrag?

Och vet du ens engång vad patriot är? Det är vi alla förhoppningsvis.

Kanske det. Menar du att all kritik då helt plötsligt tappar mark?

Varför ska folk klagga på ett land som har slängt mer pengar på alla andra än sig själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju samma sak med kriget i Vietnam och det som just nu pågår i Irak. Man säger att man ska slåss mot terrorism, komunism ,diktatur eller liknande bara för att ha en medelmotta bortförklaring för att kunna ha livet av oskyldiga. Om man som folkvald säger att man ska slåss mot diktatur är det väl diktaturen man ska slåss mot, inte civila?

Öhm.. jag tror inte att det är en "ursäkt" för att ha ihjäl civila..

jag tror inte heller på att USA vill se blodet rinna nerför gatorn i afghanistan eller någon annanstans..

det var inte USAs mål att döda så många oskylidga som möjligt

BTW: jag stödjer inte USA.. men jag försvarar dom lite bara

Länk till kommentar
Dela på andra sidor