P-C Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Fan asså jag vill ta nåt hårt och bräcka deras knäskålar! fittor! dessutom bekräftas bara 800 saknade/döda Redigerad 7 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Fan asså jag vill ta nåt hårt och bräcka deras knäskålar! Och jag vill hjälpa till. Fyfan vad härligt att skära sönder ansiktet på dom stödiga jävlarna. Sen säljer vi dom till en nekrofil/psykopat som går under namnet jätte *****. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Offtopic:En kille som man TRODDE var kidnappad men det visade sig att det var en annan pojke som var väldigt lik honom. Christian Walker vet man inte var han är (man har inget spår efter honom) han kan vara död, vid liv eller kidnappad dock vet man inget... Min lillebrorsa spelar innebandy med hans storebrorsa... Men för att återgå till topic: En majoritet av det amerikanska folket är dumma i huvudet, det är bara att inse. Dom känner inte till hur saker verkligen ligger till utan de drar felaktiga slutsatser: se bara på attacken mot Irak... Men vad är då felet med dessa stackars idioter? Storhetvansinne... Eftersom de är störst och rikast så tycker de att de får säga vilka dummheter som helst. Tyvärr kan man inte göra något åt det mer än att nöja säg med att skratta åt dom patetiska jävlarna eftersom de är störst och rikast. Men det som kryddar på detta skitsnack är kyrklig fundamentalism (om ändå folk kunde sluta vara helt beroende i heliga böcker (bibeln, toran, koranen etc.)). Dessa personer har oftast konstiga uppfattningar och tolkar saker på konstiga sätt och överdriver som att alla 20.000 svenskar skulle åka till Thailand för att ha sex med minderåriga. Man kan inte lita på heliga skrifterna, kolla bara på bibeln den är ju inte vattentät precis... Slutsats: Idioter finns och kommer förmodligen alltid att finnas. Dock för att skydda sig ifrån dessa så ska man hålla sig ifrån Bimbos, Fundamentalister och Amerikaner Är du dum i huvudet eller? Klart det finns idioter, kolla bara på kntuby i vårt egna oskyldiga land. Självklart får man aldrig höra om normala människors bedrifter dom är ju normala! OCH VAD I HELA HELVETE HAR DETTA MED ATTACKEN MOT IRAK ATT GÖRA? Det du skriver är också rasistiskt i dess rätta betydelse. HA! En majoritet av arabländernas befolkning är dumma i huvudet och slickar på mattor 1 gång per dag, dom är också terrorister hela bunten! Vi bör akta oss för judar (dom är rika och äger all media) araber (stinkande kebab bakande terrorister) och zigenare (tjuvar och mördare hela bunten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 För fan vilka idioter. Man vill fan åka hem till dim och slå ihjäl dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Och jag vill hjälpa till. Fyfan vad härligt att skära sönder ansiktet på dom stödiga jävlarna. Sen säljer vi dom till en nekrofil/psykopat som går under namnet jätte *****. Alla goda ting äro tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Ännu fler som missbrukar Guds namn(folk frågar mig varför jag hatar religion). För att få folket med sig sade Usama: Kriget mot USA är ett heligt krig. För att få folket med sig sade Bush: Kriget mot terrorismen är helig. God bless America. Religion är idioti. Folk som utövar det har blivit hjärntvättade. Folk som styr över det går igång på tanken att kunna kontrollera människor genom att missbruka Guds namn. btw: Dom där sidorna är skrattretande. btw2: Har ni inget bättre att säga än "jag vill slå in knäskålarna på dom" så tala icke. Redigerad 7 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Japp dessa sidor är vida kända nu. Jävligt kul att godhatessweden och godhatesamerica blev sönderpingade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ännu fler som missbrukar Guds namn(folk frågar mig varför jag hatar religion). För att få folket med sig sade Usama: Kriget mot USA är ett heligt krig. För att få folket med sig sade Bush: Kriget mot terrorismen är helig. God bless America. Religion är idioti. Folk som utövar det har blivit hjärntvättade. Folk som styr över det går igång på tanken att kunna kontrollera människor genom att missbruka Guds namn. btw: Dom där sidorna är skrattretande. btw2: Har ni inget bättre att säga än "jag vill slå in knäskålarna på dom" så tala icke. Egentligen stöder jag attacken mot wtc. Eller kanske inte attacken utan grunden till usamas handling. George den äldre hade burit sig minst lika illa åt mot afghanistan. Självklart ville jag inte att alla dessa oskyldiga människor skulle dö men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Egentligen stöder jag attacken mot wtc. Eller kanske inte attacken utan grunden till usamas handling. George den äldre hade burit sig minst lika illa åt mot afghanistan. Självklart ville jag inte att alla dessa oskyldiga människor skulle dö men ändå! Ett litet tips: Säg aldrig att du stöder terrordåd. Det klingar inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Egentligen stöder jag attacken mot wtc. Eller kanske inte attacken utan grunden till usamas handling. George den äldre hade burit sig minst lika illa åt mot afghanistan. Självklart ville jag inte att alla dessa oskyldiga människor skulle dö men ändå! Jaha, men du e isf lika mycket psychopat som talibanerna är så det kan jag förstå isf, att du stöder attacken... Sjuka fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jaha, men du e isf lika mycket psychopat som talibanerna är så det kan jag förstå isf, att du stöder attacken... Sjuka fan! Bla bla...talibanerna är så onda...bla bla...USA är jordens godhet själv...bla bla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Fan va sjuka männsikor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag menar inte att jag stöder terrorism utan att afghanistan hade rätt att slå tillbaka mot U.S.A. Jag menar, hur många oskyldiga har inte U.S.A (regering) haft ihjäl. Det sjuka med krig är ju att det alltid är dom oskyldiga och svaga som drabbas när det egentligen är dom som utövar order till varandra som borde ta smällen. Så om nu någon tror att jag menade att jag var för terrorism så vill be den personen om förlåtelse och ge den mitt ord på att det inte stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Att fundamentalismens vidrigaste ansikten sprider felaktiga budskap bland fattiga i Afghanistan är tyvärr inget som förvånar. Eftersom religionen ligger så mycket närmare vardagslivet på dessa platser blir det också lättare för individer att förkunna lösryckta fraser ur koranen och förvrida huvudet på folk. Bibelhögern i USA är kristendomens svar på talibaner. Vidriga, självgoda människor som tagit över rollen från judarna som guds utvalda folk. Det är bara viktigt att komma ihåg att dessa frikyrkor som Pastor Phelps tillhör inte förkunnar någon kristen sanning eller en kristen allmän syn på homosexualitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag menar inte att jag stöder terrorism utan att afghanistan hade rätt att slå tillbaka mot U.S.A. Jag menar, hur många oskyldiga har inte U.S.A (regering) haft ihjäl. Det sjuka med krig är ju att det alltid är dom oskyldiga och svaga som drabbas när det egentligen är dom som utövar order till varandra som borde ta smällen. Så om nu någon tror att jag menade att jag var för terrorism så vill be den personen om förlåtelse och ge den mitt ord på att det inte stämmer. Det var inte Afg som "slog tillbaka". Det var Usama(Om man nu väljer att tro på den officella förklaringen)som oprovocerat gick till angrepp mot civila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Man kanske borde göra en sida med urlen: www.godhateswestborobaptistchurch.com Redigerad 7 januari, 2005 av flogiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag menar inte att jag stöder terrorism utan att afghanistan hade rätt att slå tillbaka mot U.S.A. Jag menar, hur många oskyldiga har inte U.S.A (regering) haft ihjäl. USA:s presidenter krigar gärna utomlands. Ibland för att landet har naturtillgångar som lockar eller för att byta ut regimer som inte dansar efter deras frälsande pipa. Sådant höjer presidentens status i hemlandet och ett vunnet krig hjälper till rejält med att få honom omvald 4 år till. Däremot var de inte beredda på att 11/9 2001 bli anfallna på hemmaplan. Krig på hemmaplan i USA anses nämligen otroligt fegt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Man kanske borde göra en sida med urlen: http://www.godhateswestborobaptistchurch.com Ja eller www.godshatesreligion.com Ärligt talat, om Gud någonsin existrerat(vilket han naturligtvis inte har)skulle han då vilja att det fanns massor idioter som sprang omkring och använde hans namn för att rättfärdiga krig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Det var inte Afg som "slog tillbaka". Det var Usama(Om man nu väljer att tro på den officella förklaringen)som oprovocerat gick till angrepp mot civila. Det var ju samma sak med kriget i Vietnam och det som just nu pågår i Irak. Man säger att man ska slåss mot terrorism, komunism ,diktatur eller liknande bara för att ha en medelmotta bortförklaring för att kunna ha livet av oskyldiga. Om man som folkvald säger att man ska slåss mot diktatur är det väl diktaturen man ska slåss mot, inte civila? Redigerad 7 januari, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Inga av dom länkarna funkar ju.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts