Carolus XII rex suenica Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ok jag inleder med detta: Klicka här. Helt sjukt, jag citerar: Filthy Swedes went to Thailand - world epicenter of child sex traffic - to rape and sodomize little Thai boys and girls. 20,000 dead Swedes is to Sweden's population of 9 million as 650,000 would be to America's 290 million population. We sincerely hope and pray that all 20,000 Swedes are dead Dom hatar svenskar och tackar gud för att så många dött, och dom hoppas att den 12 åriga Christian Walker är död och våldtagen osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Fyfan vad skönt det skulle vara att slå sönder knäskålarna på dom där sjuka jävlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jävla idioter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Sjuka människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Idioter... Varför hänger du runt på sådanå sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vilka är sjuka dom som våldtog barnen eller dom som hoppades att svenskarna vad döda? Båda kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det är skaparna av sidan som är rejält sjuka. Jag tror knappast att så många svenskar tar del av den faktist stora sexhandeln som finns därnere. FY FAN vad förbannad man blir. Sidan borde fanimej stämmas eller åtminstånde bli mailad till nyheterna. Sjuka idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Jävlarna som skrev det där borde för fan bli kastrerade till döds. Edit: Hur fan kan man önska att en tolvåring ska bli våldtagen och dödas .. Redigerad 7 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Idioter... Varför hänger du runt på sådanå sidor? En annan sida länka den till den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är det ni som är sena eller jag som är tidig ? Det finns andra sådanna sidor som samma skit har gjort som : godhatesamerica.com Och godhatessweden.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vem är Christian Walker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Är det ni som är sena eller jag som är tidig ? Det finns andra sådanna sidor som samma skit har gjort som : godhatesamerica.com Och godhatessweden.com Öhm det är dom jag länka till som gjort dom sidorna som externa länkar.. www.godshatesfags.com är modersidan.. Redigerad 7 januari, 2005 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vem är Christian Walker? En unge som blev kidnappad från sjukhuset i thailand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Öhm det är dom jag länka till som gjort dom sidorna som externa länkar.. www.godshatesfags.com är modersidan.. Nej Godhatesamerica är huvudsidan ,tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vem är Christian Walker? Offtopic:En kille som man TRODDE var kidnappad men det visade sig att det var en annan pojke som var väldigt lik honom. Christian Walker vet man inte var han är (man har inget spår efter honom) han kan vara död, vid liv eller kidnappad dock vet man inget... Min lillebrorsa spelar innebandy med hans storebrorsa... Men för att återgå till topic: En majoritet av det amerikanska folket är dumma i huvudet, det är bara att inse. Dom känner inte till hur saker verkligen ligger till utan de drar felaktiga slutsatser: se bara på attacken mot Irak... Men vad är då felet med dessa stackars idioter? Storhetvansinne... Eftersom de är störst och rikast så tycker de att de får säga vilka dummheter som helst. Tyvärr kan man inte göra något åt det mer än att nöja säg med att skratta åt dom patetiska jävlarna eftersom de är störst och rikast. Men det som kryddar på detta skitsnack är kyrklig fundamentalism (om ändå folk kunde sluta vara helt beroende i heliga böcker (bibeln, toran, koranen etc.)). Dessa personer har oftast konstiga uppfattningar och tolkar saker på konstiga sätt och överdriver som att alla 20.000 svenskar skulle åka till Thailand för att ha sex med minderåriga. Man kan inte lita på heliga skrifterna, kolla bara på bibeln den är ju inte vattentät precis... Slutsats: Idioter finns och kommer förmodligen alltid att finnas. Dock för att skydda sig ifrån dessa så ska man hålla sig ifrån Bimbos, Fundamentalister och Amerikaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 J*vla sjukhuven. Fyf*n alltså. Döda dem nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Offtopic:En kille som man TRODDE var kidnappad men det visade sig att det var en annan pojke som var väldigt lik honom. Christian Walker vet man inte var han är (man har inget spår efter honom) han kan vara död, vid liv eller kidnappad dock vet man inget... Min lillebrorsa spelar innebandy med hans storebrorsa... Men för att återgå till topic: En majoritet av det amerikanska folket är dumma i huvudet, det är bara att inse. Dom känner inte till hur saker verkligen ligger till utan de drar felaktiga slutsatser: se bara på attacken mot Irak... Men vad är då felet med dessa stackars idioter? Storhetvansinne... Eftersom de är störst och rikast så tycker de att de får säga vilka dummheter som helst. Tyvärr kan man inte göra något åt det mer än att nöja säg med att skratta åt dom patetiska jävlarna eftersom de är störst och rikast. Men det som kryddar på detta skitsnack är kyrklig fundamentalism (om ändå folk kunde sluta vara helt beroende i heliga böcker (bibeln, toran, koranen etc.)). Dessa personer har oftast konstiga uppfattningar och tolkar saker på konstiga sätt och överdriver som att alla 20.000 svenskar skulle åka till Thailand för att ha sex med minderåriga. Man kan inte lita på heliga skrifterna, kolla bara på bibeln den är ju inte vattentät precis... Slutsats: Idioter finns och kommer förmodligen alltid att finnas. Dock för att skydda sig ifrån dessa så ska man hålla sig ifrån Bimbos, Fundamentalister och Amerikaner Det är helt fel att beskylla alla amerikaner för att vara det du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) J*vla sjukhuven. Fyf*n alltså. Döda dem nu. Håller med till 101%! Redigerad 7 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ok jag inleder med detta: Klicka här. Helt sjukt, jag citerar: Filthy Swedes went to Thailand - world epicenter of child sex traffic - to rape and sodomize little Thai boys and girls. 20,000 dead Swedes is to Sweden's population of 9 million as 650,000 would be to America's 290 million population. We sincerely hope and pray that all 20,000 Swedes are dead Dom hatar svenskar och tackar gud för att så många dött, och dom hoppas att den 12 åriga Christian Walker är död och våldtagen osv.. Christian Walker ..? Jag frågade min kompis igår om han kände nån som var saknad i Thailand.. Då nämde han Christian Walker.. Bor i Danderyd va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts