Scotty Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Matt Sorum (ex-GN'R of course ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 De är ju lätt Mikey Dee, trummisen i Motörhead (svensk). Hade kanske inte den uppfattningen men efter att han på Motörheadkoserten drog ett trummsolo på typ 5min som var helt sjukt snyggt ändades min mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Mr Ulrich eller jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Ulrich är inte så värst bra. Men. Mike Portnoy är en av dom bästa rocktrummisarna. Dave Weckl är en jäkla bra jazztrummis. Sen kan man ju lägga till Tony royster junior. som är väldigt bra Sen dimmu borgirs trummis ska ju vara den snabbast dubbelkaggade iallafall. Fast jag gillar The Berzerkers trummis mer riktigt snabb kille Och min favorit är Travis Barker Redigerad 18 februari, 2005 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag har sagt det förut och jag säjer det igen... John Bonham från Led Zeppelin... Det var ioförsej en låt (Moby Dick) men på The Song Remains the Same konserten körde han 20 minuter trumsolo... i mitten la han undran pinnarna och började med händerna... Sedan är Joey Jordison bra också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag måste bara nämna....herr Dee igen asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) De är ju lätt Mikey Dee, trummisen i Motörhead (svensk). Hade kanske inte den uppfattningen men efter att han på Motörheadkoserten drog ett trummsolo på typ 5min som var helt sjukt snyggt ändades min mening Tog tid.....5 min prick Ursäkta dubbelpost... Redigerad 18 februari, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Sen dimmu borgirs trummis ska ju vara den snabbast dubbelkaggade iallafall. Slipknots trummis kaggar jävligt bra faktiskt, har inte hört dimmu borgirs trummis kagga mkt nån gång, mest snabbt i fill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Phil Rudd... AC/DCs först trummis... på Stiff upper lip DVDn sitter han å röker cigg samtidigt som han spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Slipknots trummis kaggar jävligt bra faktiskt, har inte hört dimmu borgirs trummis kagga mkt nån gång, mest snabbt i fill. Trummisen i Dream theater då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Han Pjär Reinfjeldt är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Det finns ingen som är så säker och grym på trummor som Tommy Lee Jag har ren skrivigt Tommy Lee tidigare i tråden. Märkte det först nu Redigerad 6 mars, 2005 av GTA_PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Keith Moon e lätt världens grymmaste trummis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Frost i Satyricon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Som sagt , säger bara Mike Portnoy ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts