Arvid Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vetefan vem som är bäst men Ulrich, Dave Grohl och Tre Cool är grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Mike Portnoy, tveklöst (snubben i Dream Theater) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vem är bästa trummisen det är inte så svårt och lista ut det är ju jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Mike Portnoy, tveklöst (snubben i Dream Theater) Jo han e grym som fan Har hört ett solo med han , tyckte det var ett rätt så tråkigt solo men han e helt klart bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Hmm har bara hört två låtar med slipknot och i den andra låten (kommer itne ihåg vad den heter) la jag inte märke till han Hur kan man INTE lägga märke till han. Jag gillar Jordison, han är total grym. Lars Ulrich är jävligt grym. Men jag måste lägga min röst på Neil Peart Redigerad 18 februari, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Chad Smith. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Omöjligt att säga, då det finns sjukt skickliga deathmetal-batterister, sjukt skickliga jazz-batterister etc etc. Och pop-batterister Trummisar alltså. Batterist låter proffsigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Hörde en låt med Slipknot och Korn tillsammans grymt bra Blind hette den. Och trummisen där va ju absolut världsklass Men ja vet inte om de va Sliknots eller Korns trummis eller hur man nu säger de Men även mettalicas Ulrich e grymt bra! Redigerad 15 januari, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Låten Blind är endast KoRn med i. Kom inte och säg något annan din gudsförgätna n00b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Låten Blind är endast KoRn med i. Kom inte och säg något annan din gudsförgätna n00b. De stod att de va Slipknot, Korn o Deftones me där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 De stod att de va Slipknot, Korn o Deftones me där Lyssnar på Korn - Blind nu, inga andra än Korn med där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Martin Lopez och Nicko Mcbrain. Du tycks ha mycket bra musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Kan inga namn, men tycker trummisen i slipknot var asskön i "gentle"! EDIT: just det, Joey Jordison ! Redigerad 15 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Martin Lopez och Nicko Mcbrain. I vilka band lirar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Kolla gåggel (google). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 I vilka band lirar dom? McBrain är Maiden, men den andra snubben får du fråga gewgle om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nicko McBrain från Iron Maiden är välrdens bästa trummis. Det är inte vad jag anser, det är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Säger den enda trummisen jag vet namnet på: John Otto från L-to tha-imp Bizkit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) John Otto :"> För er efterblivna as som inte vet vem det är () så är det trummisen i Limp Bizkit. Curlyballe: tack för att du retade mig på msn, jag har fixat det nu.. Redigerad 18 februari, 2005 av redcaP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) John Otto :"> För er efterblivna as som inte vet vem det är () så är det gitarristen i Limp Bizkit. Den här tråden handlar om trummisar, inte gitarrister. Plus att John Otto spelar trummor i Limp Bizkit, inte gitarr. Redigerad 18 februari, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts