Bubbli Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Haha, det är rätt. Jag är och förblir den bästa trummisen ' Vill ni ha bevis? Just ask.. Jag vill ha bevis mest för skojsskull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kommer just nu bara på Joey Jordison, Dave Lombardo, Hellhammer, Horgh och trummisen i Moonspell. Det finns visserligen fler men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 On the drums.........MR. Dee fan va skön stil han har, gillar dock inte att han e polare me E-type o drar upp ha på scenen o så, men men..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Självklart e de jag... kan spela in mig sen nån dag så får ni höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Finns bara en bra trummis och det är Tommy Lee fast Brad Arnold var ganska bra när han spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Min kompis Tim, även fasst han bara är 10-11 år så är han skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jordison. Introt till Eyeless. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Min kompis Tim, även fasst han bara är 10-11 år så är han skitbra. Är inte du 10-11 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Randy Castillo, Lars Ulrich, John Dolmayan etc etc kan hålla på hur länge som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är inte du 10-11 år? Hehum...Jag känner mig förolämpad...Jag är faktist 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Joey Jordison Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Martin Lopez och Nicko Mcbrain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Chris Fenn och Shawn Crahan! ! ! Inte de skickligaste men de absolut grymmaste och roligaste ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 De är inte trummisar, de är slagverkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) De är inte trummisar, de är slagverkare. "Same thing but different..." Men dom var med i någon trummistidning som jag läste så jag antog att de räknades men om vi ska vara petiga så får jag väl Säga Joey Jordison. Redigerad 13 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 De är jävligt grymma men de slår ju faktiskt på oljetrummor så det räknas nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Topper Headon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Joey Jordison... Lugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ulrich i metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ulrich i metallica Min röst faller också på Lars Ulrich! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts