Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vem är världens grymmaste trummis ? Mike Mangini är ju jävligt grym men det måste finnas någon som är bättre , eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag är den grymmaste trummisen....någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Da number one trummis: Slipknot-Joey Jordison Redigerad 7 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Da number one trummis: Slipknot-Joey Jordison Tss han e bra men inte bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 han e bra men inte bäst Det stämmer nog...Men i mina ögon så är han bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 John Bonham. Joey Jordison. Två alltså . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det stämmer nog...Men i mina ögon så är han bäst Trummsolot i Disasterpieces är inte så bra tycker jag Men han är grym i början av Purity eller nä hela purity . där fär han Chansen att visa vad han går för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Två alltså . Två stycken inte dåligt Trummsolot i Disasterpieces är inte så bra tycker jag I damn your soule Redigerad 7 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vettefan va han heter men trummisen i blink 182 har blivit utsedd till världens snabbaste trummis för inte så länge sen. Men om det stämmer vet ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag gillar Joey Jordison i låten "wait and bleed" fast vet knappt några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag gillar Joey Jordison i låten "wait and bleed" Går det att inte gilla han ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Går det att inte gilla han ? Hmm har bara hört två låtar med slipknot och i den andra låten (kommer itne ihåg vad den heter) la jag inte märke till han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hmm har bara hört två låtar med slipknot och i den andra låten (kommer itne ihåg vad den heter) la jag inte märke till han Inte märke till han ? Är du döv `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Definera "grymm". Onaturligt snabb eller bara bra. Är man bra om man t.ex har ett dubbeltramp man spelar asfort på och är generellt assnabb eller är man bra om man kan få det att låta lika bra med en enkel hi-hat, virvel och en puka? Själv vet jag inte vem jag tycker är bra... Jazztrummisar är rätt bra, även om genren är tråkig... Redigerad 7 januari, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Definera "grymm". Onaturligt snabb eller bara bra. Är man bra om man t.ex har ett dubbeltramp man spelar asfort på och är generellt assnabb eller är man bra om man kan få det att låta lika bra med en enkel hi-hat, virvel och en puka? Själv vet jag inte vem jag tycker är bra... Jazztrummisar är rätt bra, även om genren är tråkig... Jag menar snabb och grym Snabbhet är viktigt men det ska ju höras bra med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 JAg tycker om trummisen som spelade i en Backstreet boys låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jordison är snabb och kan sina saker, men han ser ut som en blomma med sin jävla mask. Dave Holland är också , men Scott Travis... njäe, har inte fått lika mycket intryck av honom. Får nog säga... Weener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jordison är snabb och kan sina saker, men han ser ut som en blomma med sin jävla mask. Dave Holland är också , men Scott Travis... njäe, har inte fått lika mycket intryck av honom. Får nog säga... Weener. Haha, det är rätt. Jag är och förblir den bästa trummisen ' Vill ni ha bevis? Just ask.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Frank Beard är SÅ grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Haha, det är rätt. Jag är och förblir den bästa trummisen ' Vill ni ha bevis? Just ask.. Bevis tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts