T-ReeX Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag skulle vilja vara Ceasar eftersom han e så j*vla bra och grym ! fast jag skulle inte klä mig som han gör skulle gjort han grymmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Wow det här var en konstig topic. Fan jag kan inte säga nån jag precis skulle vilja vara. Men Og LoC är ju coolast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ja skulle helst vilja va Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 CJ isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Cesar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spock Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 The Truth. FlowerPower åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Big Smoke, älska att spela en förrädare... Men det är ändå skönt att vara en kille som ska hämnas för nåt... Hmm, Caesar latino kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Big Smoke, älska att spela en förrädare... Men det är ändå skönt att vara en kille som ska hämnas för nåt... Hmm, Caesar latino kanske? Du menar Ceasar Vialpando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Du menar Ceasar Vialpando Nej han menar Cesar Vialpando... Tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 OG Loc Han är så jävla grym I'm gangsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 OG Loc Han är så jävla grym I'm gangsta Bäst är ju när Og Loc och CJ jagar bögen på motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Du menar Ceasar Vialpando Haha, jag vet. Jag menade att han är lite latino av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Smoke eller Loc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vem är Stippa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vem är Stippa Han menar nog strippa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Aha Då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Satan... Röstade fel, ville vara strippa.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Sicken fjortis du är Vote. TT, så klart. Han odlade ju eget. Hur tufft är inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag skulle lugnt vilja vara CJ, han är bara för grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Woozie är ju grymast i hela spelet. När man springer på honom säger han "are you blind?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts