heat Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag har fastnat på det där uppdraget när man ska rädda valerie. när jag kommer in i rummet där hon är så står hon bara där. jag ser på listan med uppdrag där står det save valerie men hur gör jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Har inte kommit dit en men ja skulle tro att du trycker på f eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jag orkar inte skapa en ny tråd så jag drar upp den här, som ändå har ett bra namn. I MP kan man skaffa botar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag orkar inte skapa en ny tråd så jag drar upp den här, som ändå har ett bra namn. I MP kan man skaffa botar då? Inte vad jag vet, tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag orkar inte skapa en ny tråd så jag drar upp den här, som ändå har ett bra namn. I MP kan man skaffa botar då? Noppe, har också saknat den funktionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jag orkar inte skapa en ny tråd så jag drar upp den här, som ändå har ett bra namn. I MP kan man skaffa botar då? Om jag inte tar fel så ska de finnas på farcry.filefront.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Och om man ska svara på första frågan även fast det verkar onödigt så kan du inte komma vidare PGA att det är nerladdat. Jag hade samma problem minns jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts